mcgroven Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Crysis 2 blir en teknologibombe i et herjet New York City. Les hele saken Lenke til kommentar
galemann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må bli fett det her da! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dere kan gjerne legge ut story-traileren til Crysis 2, hvis dere ikke allerede har gjort det? (Fant den ikke på gamer.no i forbifarten). http://www.youtube.com/watch?v=jDUPHl2QPHA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
confusus Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 er Ærlig jeg lastet ned den versjonen som havnet på nette... og seriøst pent, og er blitt enda mer sikkert på at her har vi en vinner, bilr nok NANO editon med sekk hehe Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skal kjøpes. Crytek skal ikke få lov til å gå konkurs! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 er Ærlig jeg lastet ned den versjonen som havnet på nette... og seriøst pent, og er blitt enda mer sikkert på at her har vi en vinner, bilr nok NANO editon med sekk hehe Hadde du bestilt for en måned siden hadde du fått Crysis 2: Nano Edition til 600,- Nå selger de den stort sett til 1200,- eller dyrere. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 er Ærlig jeg lastet ned den versjonen som havnet på nette... og seriøst pent, og er blitt enda mer sikkert på at her har vi en vinner, bilr nok NANO editon med sekk hehe Hadde du bestilt for en måned siden hadde du fått Crysis 2: Nano Edition til 600,- Nå selger de den stort sett til 1200,- eller dyrere. Å faen... hvor gjorde de dA? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg bestilte fra Elkjøp, Lefdal hadde også Nano Edition til 600,- En uke etter jeg bestilte ble produktet tatt vekk fra Elkjøps sider. Bestillingen ligger fortsatt inne, da, så jeg får nok det jeg har bestilt, men ingen nye får bestille. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hehehe lucky du da Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gjerne implementer 3d i spillet så lenge det ikke påvirker resten av spillet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gjerne implementer 3d i spillet så lenge det ikke påvirker resten av spillet. 3D påvirker ingenting i spillet. Nvidias 3D vision-løsning er driverbasert og endrer ingenting i spillet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gjerne implementer 3d i spillet så lenge det ikke påvirker resten av spillet. 3D påvirker ingenting i spillet. Nvidias 3D vision-løsning er driverbasert og endrer ingenting i spillet Jeg tenkte mer på fokuset og pengene de bruker, i spill som crysis er ytelse svært viktig, størst fokus på dette, deretter hvis det er noen penger igjen, gjerne implementer 3d. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på ............. Realiteten er at dem vil tjene mer penger og da skalerer dem NED spillet for konsoll. Endret 17. februar 2011 av Avean Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Trist som faen at PC-spillere ikke skal få ha noe eksklusivt lenger. Alt blir nedummet for konsoll. Ser ikke lenger poenget med å investere i dyre skjermkort. Mitt 2 år gamle HD 4890 drar fortsatt det aller meste på fullt! Når det er sagt så var det en utrolig forskjell å spille Dead space 2 på PC kontra PS3. Endret 17. februar 2011 av lenny25 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på ............. Realiteten er at dem vil tjene mer penger og da skalerer dem NED spillet for konsoll. Realiteten trenger ikke å bety at de ikke holder seg til "det er ikke et problem, det er en utfordring"-pølsevev, som så mange bedrifter gjør AtW Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dropper de alt det derre alien tullet så er jeg helt med=) For guds skyld ta heller zombie, vampyrer, demoner, feminister, muslimer eller ompa lumpene fra charlies sjokoladefabrikk men sigh not those aliens Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvis storyen blir bra, så tror jeg dette kan bli et kjøp. Story-traileren sendte meg noen gledestråler, men jeg venter og ser hva de mest kritiske anmelderne sier. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Etter og ha sett tittelen, tenkte jeg på om det ville vært bra vist Crytek lagde sin EGEN konsoll? trur det hadde blitt ganske bra jeg spørs om folk hadde byttet bort xbox, ps3, wii, og pc da :/ Lenke til kommentar
realnils Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på ............ Crysis hadde sannelig store kart og mye frihet, men akk så kjedelig det var å ta seg fra A til B. Ved å sette det i et mer urbant miljø tror jeg de klarer å stramme til gameplayet litt mer, og kanskje man må bruke nanosuiten mer aktivt enn i første, hvor man bare trengte å bruke den av og til. Jeg personlig ser mer postitivt enn negativt ved at kartstørrelsen er blitt mindre. Forresten så kan jo Gamer.no ha nevnt at flerspillerdemoen kommer den 1. Mars. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kommer aldri til å sitte med twin peaks briller foran pc'n uansett hvor mye 3D de serverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå