Odesseiron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Digital Extremes løfter sløret av sitt neste spill. Les hele saken Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Biler som bærbar og fleksibel dekning var med i eneren også. Ps. First! Wahaha.. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Darkness comes on, darkness comes off. Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vet ikke om jeg er så begristret for cel-shade. Syns nå stilen de hadde i det første spillet var riktig så bra og det er syn at de ikke fortsetter med den i oppfølgeren. Lenke til kommentar
Randaltor Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper de endrer litt på utseende til karakterene slik at stilen til tegneserien blir mer synlig. Eneren var et sinnsykt kult spill, men fikk ikke samme følelsen av hvor det hele kommer i fra. Tegneserien er awesome! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Vet ikke om jeg er så begristret for cel-shade. Syns nå stilen de hadde i det første spillet var riktig så bra og det er syn at de ikke fortsetter med den i oppfølgeren. Som det står i artikkelen: Utseendemessig vil det hele fortsatt preges av såkalt cel-shading, som gir en tegneserieaktig stil. Usikker på hva dette egentlig betyr, siden det som står insinuerer at det er cel-shading i det første spillet noe jeg ikke kan påstå at jeg husker at det var. The Darkness (altså det som har besatt Jackie) var kanskje cel-shadet, men spillet i seg selv var ikke det. Uansett, jeg elsker cel-shading men jeg tror ikke spillet i sin helhet nyter alt godt av å bli laget med den grafikken. Endret 18. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vet ikke om jeg er så begristret for cel-shade. Syns nå stilen de hadde i det første spillet var riktig så bra og det er syn at de ikke fortsetter med den i oppfølgeren. Som det står i artikkelen: Utseendemessig vil det hele fortsatt preges av såkalt cel-shading, som gir en tegneserieaktig stil. Usikker på hva dette egentlig betyr, siden det som står insinuerer at det er cel-shading i det første spillet noe jeg ikke kan påstå at jeg husker at det var. The Darkness (altså det som har besatt Jackie) var kanskje cel-shadet, men spillet i seg selv var ikke det. Uansett, jeg elsker cel-shading men jeg tror ikke spillet i sin helhet nyter alt godt av å bli laget med den grafikken. Første som slår meg med cel-shading i spill sammenheng er spill som Borderlands. En egen og spesiel stil, ja, men ikke noe som passer i denne samenhengen etter mitt hode. Det første spillet gikk mer for den digital fotorealistiske look'en enn cel-shading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå