V. Haugen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Startet testingen i Norge denne uka. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 nåja.. vi har hytte rett nord for Drammen og har peilet inn ekstern antenne mot sender på Nordbykollen og får ikke topp signal nå en gang. ligger som regel under 1Mbps. så vet ikke hva de mener kundene skal ha av hastigheter. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 At Ice ikke klarer å levere den mobile bredbånds hastigheten de lover, er gammelt nytt. Godt tips er å boikotte dem helt og ikke abonnere på dem med mindre de kan BEVISE at de levere rett hastighet først. mente *leverer rett hastighet* Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg har vært kunde hos Ice.no siden dag en. Dette på grunn av at det ikke finnes alternativ her jeg bor. Høsten 2009 leste jeg en artikkel i TU at Ice.no hadde inngått et samarbeid med Sony Ericson og at de planla å oppgradere høsten 2010. Rett før jul fikk jeg SMS at dette var ferdigstilt i mitt område (5685). Men hvor ble det av forbedringen, faktum er at det i visse tilfeller har blitt DÅRLIGERE. Når jeg nå leser artikkelen herover lurer jeg på om jeg skal tro på dem denne gangen. Et annet irritasjonsmoment er det vanskelige med å få kontakt med deres tekniske avd. Jeg skulle gjerne vært med på boikotting men som sagt har jeg ikke alternativ her jeg bor. Så lenge både Netcom og Telenor omtrent ikke har dekning i det hele så hjelper det ikke hverken 3. eller 4.-generasjon mobilnett. Et faktum som aldri blir nevnt når man skriver om mobilt bredbånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg