Gå til innhold

Gamer.no: Facebook & Gamer

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg går til Gamer.no for første gang i en firefox session så åpnes det en "Gamer.no on Facebook" tab der jeg kan velge "like" etc, nøyaktig samme som i boksen som er på hovedsiden bare at den får sin egen tab i tillegg. Veldig irriterende og lurer på om det bare skjer meg? Valgte "like" i tilfelle det var et frekt utpresningsforsøk for å få flere facebook tilhengere (:p) men den kommer fortsatt opp.

Om det bare er meg så er det muligens en kombo av Firefox 4.0 Beta 11 og Tab Utilities addon'en (og kanskje flere) som gjør det men tenkte sjekke først.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg går til Gamer.no for første gang i en firefox session så åpnes det en "Gamer.no on Facebook" tab der jeg kan velge "like" etc, nøyaktig samme som i boksen som er på hovedsiden bare at den får sin egen tab i tillegg. Veldig irriterende og lurer på om det bare skjer meg? Valgte "like" i tilfelle det var et frekt utpresningsforsøk for å få flere facebook tilhengere (:p) men den kommer fortsatt opp.

Om det bare er meg så er det muligens en kombo av Firefox 4.0 Beta 11 og Tab Utilities addon'en (og kanskje flere) som gjør det men tenkte sjekke først.

Det er nok bare deg (håper jeg), så jeg mistenker at du er på sporet av noe i forhold til utvidelsene du nevner her. Det var ikke noe problem da jeg testet med 4b10 for et par uker siden (eller om det var b11 - husker ikke). Hvis noen andre har erfart det samme får de slenge på noen oppdateringer, men det skal iallfall ikke være sånn :-)

Lenke til kommentar

Ok, litt testing viser at det er NoScript 2.0.9.8 addon'en som gjør det. Problemet går vekk når den er deaktivert.

Den står strengt tatt på "Scripts Allowed Globally" for øyeblikket så vet ikke hvorfor den skal blande seg inn, men får vel kikke litt under options.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...