EmmJay Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva i alle dager er egentlig dette? Les hele saken Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 fy faaen hvor jeg setter pris på slike spill! Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Høres spennende ut, og selv om jeg ikke klarer å se helt for meg hvordan dette skal fungere, så likte jeg veldig godt Shadow of the Colosus og ICO, på tross av at jeg ikke har gjort meg ferdig med ICO. Synds det er veldig bra at noen går nye veier med video spill og gjør noe mer enn "redd verden/kongeriket" eller "skyte alt som rører seg (uten en solid begrunnelse)". Ikke det at det er ikke er morro med hjernedød underholdning, men jeg har ikke imot at spill prøver å trykke på andre knapper enn instant action, blod, gørr og flotte damer i trange klær. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 For min del ser dette spennende ut. Jeg liker spill som behager nysgjerrigheten min. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Virker veldig spennenden! Ser ut som det fjellet i bakgrunnen virkelig hjelper til på atmosfæren i spillet. Jeg tror det kan bli veldig utfordrende, gøy og givende å kun kan kommunisere med tegn. På den måten får man virkelig en feeling i spillet, istedenfor at noen skriver ROFLCOPTER over hele skjermen din og ødelegger stemningen. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Veldig bra lesing. Utrolig spennende med slike spill. Gleder meg til å se mere. Lenke til kommentar
galemann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Fikk en "Another World" feel av de bildene her.., Kan bli bra det! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Dette er et slikt spill som må testes... Undres på når det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå