LarsM Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har SE T610... Skulle sende en MMS igår natt, men plutselig mens jeg skriver restarter mobilen. Det første jeg la merke til etterpå var at bakgrunnen var borte og layouten som sist ble brukt var noe simpel og manglet mye grafikk. Det viste seg da at mobilen hadde sletta -alt- (!!) som lå der... Bilder, lyder, spill, layouts, GPRS oppsett... you name it. Alt var borte bortsett fra det som lå på sim-kortet. Noen som aner hva som skjedde? Som sagt, satt faktisk bare å skreiv en MMS. Noen som opplevd det samme, eller har peiling på om det er mulig å gjøre en recovery av noe slag? Ihvertfall for å få butikkoppsett igjen. For det nysgjerrige kan jeg røpe at på T610 er det 2915kB tilgjengelig når telefonen er -helt- tom. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 De fleste tlf jeg har hatt har "gjennopprett fabrikkoppsett" under en av menyene..men jeg vet ikke om dette legger inn bilder o.l. igjen ..har aldri brukt det meny-valget. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Jo, tenkte på det... Men nå er det egentlig ikke så farlig lenger, har wappa og fått ned det jeg trenger, sitter igjen med 500kB mer enn det jeg hadde før "krasjet". Eneste som er litt muggint nå er at jeg har brukt penger på wap som egentlig burde være unødvendig etter litt skriving på mms. Lurer fortsatt på åssen det kan skje... Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette høres veldig suspekt ut da, ville ikke sett bortfra at det kan skje igjen... Hadde jeg vært deg ville jeg sendt en mail eller ringt Sony Ericsson og forklart i detalj hva som skjedde, og sett hva dem sa, kan jo hende du har en fabrikasjonsfeil på mobilen din... Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Har sendt mail spurt hva som skjedde, hvordan det skjedde og mulighet for gjenoppretting. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette skjedde med min også, men den bare slå seg av... Dekningen min hopper opp og ned, høytaleren suser..liker ikke dette med tanke på at mobilen er en uke gammel. LarsM: Poster du svaret du får fra SE her? Skal oppgradere min når felles ferien er over.. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Høres nesten ut som om mobben kjørte en master reset uten å spørre deg først. 2900kb fri høres jo digg ut da, tror faktisk jeg hadde vært fornøyd hadde det skjedd med min. Har hørt om folk som har 2400 kb ledig etter å ha tatt master reset og 13 sekunder trikset, men aldri så mye som 2900. Foreslår at du poster på www.esato.com og hører med folk der. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tror at alle nye telefoner har litt barnesykdommer. sikkert forbedret på senere fw. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Høres nesten ut som om mobben kjørte en master reset uten å spørre deg først. 2900kb fri høres jo digg ut da, tror faktisk jeg hadde vært fornøyd hadde det skjedd med min. Har hørt om folk som har 2400 kb ledig etter å ha tatt master reset og 13 sekunder trikset, men aldri så mye som 2900. Foreslår at du poster på www.esato.com og hører med folk der. Har 2mB ledig nå etter å ha fylt opp med det jeg syns jeg behøver. Fra butikk var det like over 1mB ledig Kom da noe godt ut av det... LarsM: Poster du svaret du får fra SE her? Jau Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 SE hadde ingen dedikert -norsk- support side som jeg fant, men brukte isteden et form som spurte etter land osv. Dear Consumer, Thank you for contacting Sony Ericsson Customer Care Center. I have never heard about any simular problems. I recommend you to contact one of our service centres to a technician can have look at it. Best regards, /Anders Sony Ericsson Customer Care Center De hadde ikke så mye å si. Skal høre hvor mye det koster å undersøke den, er det dyrt så får'n vel bare vente på firmware update. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Ble litt engstelig når jeg leste det som er skrevet ovenfor. Jeg har ikke opplevd at den skrur seg av eller at alt forsvinner på min T610. Derimot er det noe rart med dekningen. Indikatoren for dekning går opp og ned i ganske rask rekkefølge. Og da jeg tester ut MMS her om dagen, var den mildt sagt akkurat som en jojo... Utenom det med dekning, pluss at den en sjelden gang henger litt i menyene, er jeg kjempefornøyd med telefonen. Driver og maser litt rund omkring om noen vet hvem som opererer som serviceverksted for SE i haugesund. Noen her inne på forumet må vel sitte inne med noe kunnskap om dette!?! Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 LarsM: Det koster deg ingenting å sende den inn. 1 års garanti vet du Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 DOA tid til SE er 7 dager, Nokia 24 time og sist men ikke minst simens med sine 14 dager. Problemer med T610 kan vel taes på DOA innen den tid. Jeg skal uansett be om ny pga at Bten hos meg slett ikke fungerer ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå