TST Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Dette sleivsparket av et spill snur en rollespillverden på hodet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 @Marius: Les siste setning to ganger =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Fikset noe greier med siste setning før du skrev dette. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skuffende. Kunne blitt et godt spill.... Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Enig med karakteren. Spillet kunne blitt et friskt pust, men viste seg å være stinkende møkk. Med markedsføringen som har blitt ført av utgiveren, er det sikkert mange som føler seg lurt. Dette spillet er ikke i nærheten av å være Dungeon Keeper, og selv om man ikke har forventninger til dette, så feiler spillet på de fleste punkter. Skuffende. Håper fremdeles at Dungeon Keeper 3 ser dagens lys. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du er ikke enig med karakteren om du synes 5/10 tilsvarer stinkende møkk. Det er ikke slik vi bruker karakterskalaen her på Gamer.no http://gamer.no/artikler/6840/slik-vurderer-gamerno-spill-/#score5 Lenke til kommentar
iracia Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Synd dette ikke var så suksess. Savner en skikkelig oppfølger til Dungeon Keeper og evt Evil Genius :-( Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Problemet med dungeons er at det ikkje har noen morsomme feller -.- Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Syns det er merkelig at ett spill som nærmest ikke har en eneste positiv setning i anmeldelsen sin blir sett på som middels, men i selve anmeldelsen er jeg enig. Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spilte faktisk et slik spill som en flash utgave for under en måned siden: http://www.newgrounds.com/portal/view/559699 Var jo et artig tidsfordriv og etter hva jeg fikk inntrykk av i anmeldelsen, et bedre alternativ om man vil slå ihjel litt tid. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Syns det er merkelig at ett spill som nærmest ikke har en eneste positiv setning i anmeldelsen sin blir sett på som middels, men i selve anmeldelsen er jeg enig. Er enig, 5/10 virker som et helt greit spill, ikke som et elendig drittspill. Kanskje jeg overså noe i anmeldelsen eller noe. Men hvor blir det av Dungeon Keeper 3? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det ser jo unektelig likt ut det gode gamle dunegon keeper, men mangler jo alle de kule elementene derfra. Er jo ingenting som er ondere en å b**ch slappe minions for å jobbe fortere osv. Nå har jeg bare testet de 2-3 første banene før jeg egentlig bestemte meg for å gi f. Hvordan blir det senere, kan man bygge nye rom for å få bedre greier? Eller er alt man bygger bare en måte å få flere helter til sin underverden? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det ser jo unektelig likt ut det gode gamle dunegon keeper, men mangler jo alle de kule elementene derfra. At det ser likt ut betyr ikke at det er likt. Mazda ser jo ut som en bil, men det er strengt tatt bare en rusthaug på stort sett fire hjul. Er jo ingenting som er ondere en å b**ch slappe minions for å jobbe fortere osv. Nå har jeg ikke spilt Dungeons, men fra anmeldelsen fikk jeg inntrykk av at vi ikke kan kontrollere minions på noen som helst måte? Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Han mener sikkert et annet spill hvor dette er mulig. Du vet sikkert hvilket om du tenker deg om. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, man kan ikke gjøre noe med noen Husker fortsatt hvor kult det var å bygge soverom, treningsrom, bibliotek osv. Mener å huske det slik at man måtte bygge spesielle rom for å tiltrekke seg speseielle type monstre(?), samt soverom slik at de hadde en plass å "bo" Som nevnt giddet jeg å spille to og et halvt brett før jeg skrudde av, dette er en av de gangene man ikke synes spillanmeldere har en kul jobb:P Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spilte faktisk et slik spill som en flash utgave for under en måned siden: http://www.newgrounds.com/portal/view/559699 Var jo et artig tidsfordriv og etter hva jeg fikk inntrykk av i anmeldelsen, et bedre alternativ om man vil slå ihjel litt tid. Dette er strengt talt et bedre spill (min mening), og koster ikke en krone. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Han mener sikkert et annet spill hvor dette er mulig. Du vet sikkert hvilket om du tenker deg om. Selvsagt, men det var jo poenget. Å fjerne det fra Dungeson blir som å fjerne loot fra WoW. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Slowhead_InnleggNO Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Først vil jeg si veldig bra anmeldelse. Dungeon Keeper har nok satt lista for høyt i den typen spill ja. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dungeon Keeper 3: War for the Overworld[1] is a cancelled PC strategy game Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå