Odesseiron Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mannen bak storsuksessen Braid har ingenting til overs for småspillene. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Høres ut som om noen har mistet gården sin. Nå er vel ikke poenget med slike spill å spille sammen med noen heller, de benytter seg av mulighetene som er til rådighet for å være et spill hvor du oppnår ett eller annet ved hjelp av andre. så lenge alle er med på leken - noe de jo er siden de har valgt å ta del i spillet er det da ikke noe annet enn naturlig at de konkurrerer og hjelper hverandre. Og spammer FB med uinteressante nyheter. Det er det som er det onde med slike spill. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fra artikkelen: "Etter at plattformspillet ble 2008s store moralske vinner" Hæ ? Ville satt veldig pris på litt mer utdypning. Hva var det Braid vant rent moralsk sett? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Dette henspiller på salgstallene, som var ekstraordinære for et plattformspill fra en uavhengig utvikler, og klisjéen med hvordan indie-utviklere har blitt de "gode" i kampen mot de altoppslukende storutgiverne. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Føltes litt rart her, hvorfor bryr han seg så voldsomt? Spillene er jo populære, så da må de være underholdene for noen. Er det ikke det alt egentlig står på når det gjelder spill? Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei fy. De spammer ned newsfeeden! Og kommer ny drit hele tia som jeg må sette ignore på. Evil!!!! Klarer ikke få madammen til å slutte å spille farmville Lenke til kommentar
Meatwrench Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 "De bruker vennene dine som ressurser, snerrer Blow." Er det ikke det man gjør i det ekte liv? Man får hjelp av venner og bruker dem til å hjelpe seg selv igjen. Hard fakta Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 "De bruker vennene dine som ressurser, snerrer Blow." Er det ikke det man gjør i det ekte liv? Man får hjelp av venner og bruker dem til å hjelpe seg selv igjen. Hard fakta Jeg håper virkelig ikke du bare bruker vennene dine på samme måte som de snakker om her? Isåfall regner jeg med at du har gått gjennom en del venner i løpet av livet :o Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Dette er jo spillenes svar på TV-programmer som "Charterfeber" og "Ullared". Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Brite og amerikaner samtidig i samme artikkel? Uansett, slike såkalte "sosiale" spill er ONDE. De både spammer, lurer og fordummer industrien. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde vel Farmville i en dag før jeg gikk lei av alle invitasjoner fra bekjente som ville gi meg grønnsaker og alt annet shait. Ellers takk! Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 "De skal ta mest mulig og gi deg minst mulig." om man har det gøy mens man spiller så er da det nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå