cube85 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei, Ser det er ingen nettbutikker av de jeg har sett som har folklore på lager til PS3. Noen som vet hvor man kan skaffe en PAL versjon av spillet? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei, Ser det er ingen nettbutikker av de jeg har sett som har folklore på lager til PS3. Noen som vet hvor man kan skaffe en PAL versjon av spillet? http://www.gamezone.no/aspx/produkter.aspx ubekreftet 18 februar..men min erfaring er at gamezone stort sett får tak i tingene. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hei, Ser det er ingen nettbutikker av de jeg har sett som har folklore på lager til PS3. Noen som vet hvor man kan skaffe en PAL versjon av spillet? http://www.gamezone.no/aspx/produkter.aspx ubekreftet 18 februar..men min erfaring er at gamezone stort sett får tak i tingene. Sist jeg snakket med dem så var det ingen garanti for at de får det på lager. Så får vell bare håpe. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Video Games Plus har det. Jeg har kjøpt derfra før og det går helt fint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Trådstarter spurte etter PAL versjon om du leser hele innlegget. Ja, jeg vet PS3 er sonefri. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 De solgte det for 99,- på elkjop.no for ikke så lenge siden. Jeg kjøpte det da, men de er visst utsolgt nå. Om du har gamestop eller ebgames i nærheten kan det være verdt å ta seg en tur dit, eller ringe og spørre om de har det. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Så alle ps3 kjøpt i norge er sonefri? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jau. Med mindre noe er endret siden sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) satser på at det går bra. Kostet uansett kun 166,- med frakten Virker som det er spillene som er sonefrie. Så vidt jeg kan se. Endret 15. februar 2011 av Cube Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Spillene er sonefrie og med mindre det er vesentlige forskjeller i spillet utgitt i NA og her i Europa, så skal det vel strengt tatt ikke ha noe å si om man kjøper PAL eller ikke. Fra hva jeg kan finne ut om Folklore er det ingen forskjeller på de utgavene, foruten coveret og aldersratingen. Skal du bytte inn spillet på Gamestop tror jeg de er litt skeptiske til å ta inn spill som er kjøpt fra USA, eller i dette tilfellet, Canada. Endret 16. februar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå