Ghaundan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Digger faktisk den sangen, digger også parodi sangen Får meg alltid til å trekke på smilebåndet. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Trekker tilbake min tidligere uttalelse. Regnet med at det var 5ern det var snakk om... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har dessverre aldri hatt gleden av å spille Civilization IV, men sangen hørtes absolutt fin ut. Skulle gjerne sett at den fantes på Spotify, men så heldig var jeg ikke. Lenke til kommentar
Hunted Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) http://listen.grooveshark.com/s/Baba+Yetu/2Vuzmj?src=5 There you go Snorre. Veldig grei kvalitet Edit: Lest innlegget ditt om igjen og trodde du bare lette etter en grei versjon, sånn går det når man har snudd om på døgnet og 01:00 er morgenen din. Lar linken stå jeg, grooveshark er fantastisk nonetheless Endret 17. februar 2011 av MrDonutSeeker Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Den er på spotify. Gi meg litt tid så skal du få link Edit: den heter civilization IV Medley hvis du ikke vil vente Endret 17. februar 2011 av Cerandin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå