Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har ett Asus p4p800 deluxe, en 512 mb brikke med geil 3500 ram og en 2.6 p4 HT Det jeg trenger hjelp av dere "sakkyndige" til: Åssen i @£"#!¤"! overklokker jeg rammen? kjører prossesoren på 3.0 nå og med ett uklokka Gf4400 får jeg 12200 i 3dmark 2001!!! en kamerat med 4200 og p4 2.5 northwood får jo 14500 jo!? hva skal jeg gjøre for å få det bedre? ha dere noen sider med nye drivere til hk eller noe sånt? Burde jeg oppdatere bios? erglig å oppdatere for 7000 spenn og gå opp 500 poeng i 3dmark2001.... jeg får heller ikke kjørt rammen høyere enn 400 mhz!! Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne hjelpe.... mvh Torstein Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 sorry hvis jeg bumper ass, men noen må da ha denne kombinasjonen og vite om det går? kanke noen svare a? Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 et dårlig svar er bedre enn intet svar. Jeg har ærlig talt ingen anelse. Regner med at siden du ikke har fått noen svar så er det vel ingen andre som har noen peil. heller. Folk flest liker ikke å vise sin uvitenhet! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 men jeg er desp!!! noen MÅ da vite det? den jeg har nå bråker så inni_helvete Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Her er ett bilde av mitt hk det er DET hk, eneste forskjellen er at på min utgave står den kjleribba rett og ikke skeivt, tror dere at det går? edit: her ser du godt avstanden Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Eg trur du bør oppgradera bios'en til nyaste versjon då det gjev betre minne stabilitet. Sjølv så oppgraderte eg til versjon 1009. Du får betre ytelse ved å setja minne on chipset til turbo i staden for auto, men det er svært liten sjanse for at du klarar dette stabilt. Eg klarte det ikkje med twinmos windbond pc3200 og p4 2,6. Dessutan tykkjer eg du bør endra signaturen din, då somme av oss har hatt 9 årig grunnskule med nynorsk som hovudmål. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har du bare EN rambrikke, eller har du skrevet feil? Du må ha to brikker for å få utnyttet dual-channel minnekontrolleren. Med bare en brikke går minnebåndbredden din ned til det halve, det kan være forklaringen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jupp han har tydlig skreve en minnebrikke, funke darlig med 800 fsb Forresten enig at nynorsken ma vekk, sa lenge dialektaa faar leva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå