mcgroven Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det neste spillet i serien er, ikke overraskende, i produksjon. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Eg gjentar meg sjølv; eit Assassins Creed i Sherwood skogen hadde vært e.p.i.c. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Håper ikke på noen av verdenskrigene. Franske revolusjon kanskje (eller er det for nært renessansen?) Uansett er AC den beste franchisen jeg har spilt noengang. Lenke til kommentar
Queen of Mudcrabs Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Franske revolusjon, franske revolusjon, franske revolusjon, franske revolusjon... *krysser fingrene* Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, i Sherwood skogen hadde vore fantastisk! Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ser ikkje akkurat for meg så mye akrobatikk i sherwood skogen... Men i Norge og Nidarosdomen derimot! Vi snakker viking tiden =) Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg går nesten utifra at de ikke vil hoppe alt for langt frem i tid, hvis de gjør det så får de jo "Timeline" problemer i kommende spill, jeg tipper 50-100 år etter Ezio perioden Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg håper på et Assassins Creed i et område hvor det finnes snø man kan bruke til å gjømme seg i eller noe sånt. Har elsket alle de tidligere AC spillene, så jeg gleder meg som en liten unge ^^ Lenke til kommentar
melbye Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Omm dette faktisk er Assassin's Creed 3 så tror jeg vil spiller Desmond på grunn av at etter slutten på AC Brotherhood er deet meningsløst å gå inn i Animus igjen. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Omm dette faktisk er Assassin's Creed 3 så tror jeg vil spiller Desmond på grunn av at etter slutten på AC Brotherhood er deet meningsløst å gå inn i Animus igjen. Håpar ikkje det er tilfelle, då det var ingenting eg hata meir i AC spela enn bretta som fant stad i no-tida. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Franske revolusjon hadde vært gøy selvom jeg vil alltid foretrekke korstogene) Men var det ikke et bilde i CE av Brotherhood av en assassins i nærheten av ørken, snakker vi koloni tiden? Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 krysser fingrene for at nr 3 blir mer likt nr1 Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Assassins Creed 3: Desmond Fisher Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Håper ikke det blir et spill i nå-tiden. Alt annet enn det. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Testet eneren her om dagen men kontrollene ødela det helt for meg. Samme 4 knappene for alle funksjoner (+4 for våpenbytte da) og slåssinga kan man vel ikke skryte av. Synd, for settingen virka interessant (og klatring rundt på hus slår aldri feil). Lenke til kommentar
4lt41r Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er mest sannsynlig at neste spill kommer til å bli delt opp med Altair, Ezio og litt desmond, grunnen er at Altair har mye mer å skjule en d vi vet om, fordi i assassins creed to får Desmond flashbacks for første gang uten animus maskinen, der springer vi etter noe som kansje kan være en flamme til Altair, og han var tross alt sjef for snikmorderne så de er egentli nødt til å ha han med som hovedfokus i det neste AC spillet, jeg har også fått bekreftet at vi kommer til å være Ezio (kansje bare en liten del), pågrunn av at desmond fikk flashback når han går inn i rommet der rustningen til Altair hang flere århundrer før, han så Ezio som 50 år og d kommer vi også til å få oppleve, så jeg ville ikke ha satset på den franske revelusjonen fordi det hadde vært for tidlig enda. dette er en kommentar der mesteparten bare er teorier men et par er også sanne og kommer til å skje i d neste spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå