mcgroven Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Utgivergiganten kan få spill som Grand Theft Auto og Red Dead i stallen. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, ellers takk, men jeg har vel ikke noe jeg skulle sagt uansett Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ha! Makan... Noen grådige jævler kommer aldri til det punktet hvor de eier nok. La konsekvensene av det strømme på! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg håper virkelig Activision får samme respons som EA. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Nå vil jeg ikke være umiddelbart dritsur, om Activision kjøper blir nok Rockstar drevet som i dag. Se på Blizzard, de overstyres ikke de heller. Når det er sagt er jeg mer for flere utgivere enn jeg er for én stor. Særlig når den heter Activision. Endret 14. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 http://nooooooooooooooo.com/ Nei, ellers takk. Da vil jeg heller gi dem til EA. Se på Blizzard, de overstyres ikke de heller. Forskjellen er vel at Activision og Blizzard slo seg sammen, et oppkjøp ville vel bli noe annet. Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 For gudskyld la Take-Two stå på sine egene føtter! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Med ett begynner kanselleringen av True Crime å gi mening... Som enkelte allerede har nevnt så blir det spennende å se hvilket forhold Acti-Blizz ønsker å ha til Take Two. Vil de la Rockstar og Irrational Games arbeide som før? Eller vil de ansette flere utviklere og få dem til å lage årlige utgivelser av GTA og Bioshock? Det beste hadde selvsagt vært om de bare holdt seg unna Take two. Færre utgivere er det siste spillindustrien trenger. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det håper jeg ikke. da blire dritt i hyllene. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nope nope nope nope nope Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Med ett begynner kanselleringen av True Crime å gi mening... Som enkelte allerede har nevnt så blir det spennende å se hvilket forhold Acti-Blizz ønsker å ha til Take Two. Vil de la Rockstar og Irrational Games arbeide som før? Eller vil de ansette flere utviklere og få dem til å lage årlige utgivelser av GTA og Bioshock? Det beste hadde selvsagt vært om de bare holdt seg unna Take two. Færre utgivere er det siste spillindustrien trenger. Det var akkurat det jeg tenkte da jeg leste overskriften. Får håpe det ikke blir noe av, og at det kun er et rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå