mobilen.no Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (Barcelona/Mobilen.no):Samsung lanserte to nyheter som flytter grenser. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Solid telefon. Ref artikkel: Telefonen er med en tykkelse på 8,5 tommer den tynneste smartmobilen som er laget. ------------ Android versjonsnr? Ref faktaboks: Skjerm: 10,1 tommer 480 x 800 bildepunkter Android 10.1 Gigahertz-prosessor Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 8,5 tommer tykk mobil, det høres mye ut, rundt 20 cm etter kjapp hoderegning. Man trenger store lommer til denne! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg håper det er blits eller LEDlys på Galaxy S 2. Det irriterte meg grenseløst at det manglet på Galaxy S! Den beste telefonen i manns minne, også har de latt være å ta med noe så basic som en blits. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 må si jeg stusser litt over den linja her, Telefonen er med en tykkelse på 8,5 tommer den tynneste smartmobilen som er laget. er den 8,5 tommer ville nok jeg sagt den tykkeste som er laget Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 8,5 tommer tykk blir vel litt i det drøyeste laget. Telefonen er med en tykkelse på 8,5 tommer den tynneste smartmobilen som er laget. Sin store skjerm til tross ? dette er en mobiltelefon som får plass i en normal bukselomme. De 2 der passer ikke bra sammen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 HDMI eller blits på noen av disse? Samsung har slurvet der i gården tidligere. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 HDMI og Blitz på den 85,1 mm tykke mobilen :-) Ser at det står at S2 er tilgjengelig fra mai her, mens ITavisen melder ila februar. Hva er rett? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lar meg ikke imponere av amoled før de gjør noe med den grusomme oppløsningen.. Min 4.3lcd har mye bedre oppløsning enn en amoled på 3.7tommer.. de blå sub pixlene er dobbelt så store på amoled og de har en helt annen måte å telle pixlene på... alt i alt så er det en bløff når de på papiret spesifisere seg lik lcd konkurrentene.. egentlig er di mer på nivå med 380x640 lcd.. ikke har de 3 sub pixler heller eller ikke fordeling i rette linjer(skrift blir stygg og hakkete).. amoled kan ikke vise ekte 16millioner farger siden hver pixel bare har 2sub pixler.. de må blande det med den gigantiske blå pixlen deres før de får alle fargene.. lg sin ips nova er mye mer imponerende enn super amoled plus... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Heelt utrolig altså, hvordan de klarer å presse ut iPhone og IPad kopier på løpende bånd. Må være slitsomt gitt.. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Heelt utrolig altså, hvordan de klarer å presse ut iPhone og IPad kopier på løpende bånd. Må være slitsomt gitt.. Og det beste av alt er at Samsung er 100% bedre enn "råtne epler". Endret 15. februar 2011 av Jofa Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så amoled-skjermene holder en stund til...eller er det snakk om ny teknologi ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 en tykkelse på 8,5 millimeter. Les før man klager. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 en tykkelse på 8,5 millimeter. Les før man klager. Neida, det stod "tommer" først - en liten trykkleif signert vår trøtte Barcelona-reporter. (Jeg rettet feilen da jeg så forumkommentarene på mandag) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fryktelig så mye mas over om tommer og mm. Alle skjønner det var en trykkleif, men enkelte må bare henge seg opp i bagateller selv om det fins trær Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som vet om samsung galaxy s blir oppdatert til Android 2.3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg