Phido78 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I det siste så har jeg opplevd at når jeg åpner Gamer.no så kræsjer maskina totalt. Alt fryser og ingen errorlog blir generert av Chrome, ei heller finner jeg noe i andre logger som avslører nøyaktig hva synderen er. Etter å ha smurfet rundt på nettet som vanlig på en drøss av forskjellige sider så skal jeg inn på Gamer og BAM, alt er kaldt. Tenkte først at dette sikkert skyldtes at jeg har overklokka cpu'en litt mer enn vanlig men sjekket verdiene på den og satte ned til fabrikkstandard klokke. Igjen, surfer lykkelig rundt på det store intervevet og igjen når jeg knatrer inn Gamer.no i adressefeltet og trykker enter så gir maskina meg en iskald skulder. Alt går i stå. Null lykke. Så jeg begynner med å deaktivere Flash... voila! Ikke en krasj. Avinstallerer flash, reinstallerer flash og mer krasj. IE, FF og Opera fungerer men mitt yndlingsverktøy for å innta de smektende internettdoser, Chrome, gjør at alt blir bare sorgen. Er det andre som har opplevd det samme? Er det noe fancypantsgreier på gang med flashreklamene her som virkelig irriterer maskina og chrome så mye at de rett og slett går til full streik? Må jeg virkelig ty til andre browsere? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Funker flott her, har aldri hatt noen problemer med Chrome. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Funker flott her, har aldri hatt noen problemer med Chrome. Kjører Win7 64 men vet ikke om det egentlig har noen relevans for krønsjen, har du 64 eller 32 og hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Funker flott her, har aldri hatt noen problemer med Chrome. Kjører Win7 64 men vet ikke om det egentlig har noen relevans for krønsjen, har du 64 eller 32 og hvilket OS bruker du? kjører win7 64 og med chrome funker gamer.no fett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har selv Win7 64, bruker Chrome, ingen problemer. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Takk for tilbakemeldinger, da blir det nok å avinstallere Chrome og peise det inn igjen rent og fint som om kjærringa selv skulle ha vaska. Det morsomme med det hele er at det kun er på Gamer.no at ting skjærer seg Konklusjon: Ikke et utbredt problem. Endret 12. februar 2011 av Phydeos Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Bruker nyeste Chrome, funker som en drøm Edit: Win7 64 Endret 12. februar 2011 av sos Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Chrome er også en av browserene som er i det faste testsettet vårt, så ting skal fungere finfint der. Høres ut som det er et flash-relatert problem, men om du finner ut hvilken flash-fil det er som forårsaker det (om det er en reklame/video/etc), si i fra - så kanskje det er mulig å feilsøke det litt mer. I tilfellet vil det være interessant med Chrome-versjonsnummer, plattform og det samme for Flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå