Spillredaksjonen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvilke våpen vil Gamer-redaksjonen helst ha i arsenalet? Les hele saken Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Oh, mitt definitive favorittvåpen må være M1 Garand fra Medal of Honor. Treffsikkert og lager en festlig lyd når magasinet spretter ut. *Tjing* Ellers så er nok lightsabers fra Star Wars seilende opp som en god nummer to. Ikke noe fancy med andre ord. Rautepølser er en av de bedre betegnelse på kyr jeg har lest på en stund /EDIT Jeg må nesten rette meg selv. Det absolutt tøffeste og røffeste våpenet som noen sinne er laget må jo være Badgergun: ...En greveling grevelang... Endret 12. februar 2011 av Phydeos Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis the Force regnes som et våpen så definitivt det! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tar det pneumatiske boltgeværet fra Fear 1. Muligheten til å hekte fast fienden på veggen er fin å ha med seg. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Atombomber! Jeg elsker atombomber i spill. Favoritten er Civ4 eller Supremecommander sine. Men jeg tror ingen ting slår å ødelegge nuketown i fallout 3 Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det siste våpenet du får i Turok på Nintendo 64! Herregud for et våpen <3 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 En av mine favoritter er the Seeker fra Singularity hvor man kan styre prosjektilet i lufta. Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 "FIRIN' MAH LAZAAR!" Laser våpenet fra 007 på PS1, hukser ikke ka spilet het... Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan det å gjøre seg om til en drage være et våpen? Det er min personlig favoritt, hvis ikke så må det bli Blunderbussen fra Red dead redemption undead nightmare, hvem vil ikke ha et våpen du kan putte bein å masse dritt i for å så gjevne alt organisk materiale forran deg til pene store blodflekker... Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sjølv ville eg gått for stimpacks i Fallout 2 (hugser ikkje om det fungerte i Fallout 1 også), var ei stor glede å stå bak eit intetanande offer, pumpe det fullt av medikament og vente til det låg langstrak på bakken. Folk rundt deg ana ingenting om du hadde gjort det diskre nok. Herlig. Det saman med det å snike granatar og andre eksplosivar inn i inventaret til intetanande sjeler er vel dei to einaste våpna som har gjort meg til ein lystmordar. Alle andre våpen har vore eit middel for å nå eit må -, med mine favorittvåpen var det einaste målet å stille mine eigne sadistiske sider. MOHAHA Lenke til kommentar
Mads O. Nesje Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Lightning Gun fra Unreal Tournament. Jeg tenkte lekte på om det kanskje skulle være Flak Cannon, men så husket jeg Lightning Gun... Hvor gøy er det ikke å sprenge av noen sitt hode ved å fyre av et unektelig treffsikkert lyn? Lenke til kommentar
xandyx_InnleggNO Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Må si at jeg elsker chainsaw bayonet fra gears of war. ingenting er morsommere enn å se locust som deler seg i to mens blodet spruter Lenke til kommentar
J&J Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Dte må væe "spikergeværet" fra dead space 2. Det å kunne kjøre fiendene opp i veggen, for så å crunchy de med 1000 volt elektrisk strøm .. det er digg Lenke til kommentar
Babbo_InnleggNO Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis det er ett våpen jeg skifter til hele tiden, og holder meg til en god stund må det være den kjappe, effektive og nydelig formet Assassins Creed: Brotherhood dolken, (den beste). Noe som gjør denne dolken helt ufattelig bra er farten på den; at den kan gå fra en person til den andre i løpet av millisekunder med ett lite hopp og som en bonus får man de kuleste combo-slaktene, med flere syke henrettinger. Denne kniven lover timevis med tøffe slosskamper og nøkkelen til å ha det moro i dette spillet uten å gjøre oppdrag. Bli bedre kjent med den! Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Selv om Sword of Gith fra NWN2 eller en grønn lyssabel kommer høyt opp på lista mi over fete våpen så er det ingen ting som er så godt som en klassisk FIREBALL! Lenke til kommentar
iddqd Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Landshark Gun fra Armed and Dangerous;. "Who`s there? ... Argh" http://www.youtube.com/watch?v=fHPvT8zVXT0 Lenke til kommentar
lilleBOFF Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har ingen nevnt "nailgun" fra Painkiller enda? Det var ikke en konvensjonell nailgun som skyter små tagger. Denne skjøt svære trepåler som spidder fiendene opp langs vegger, tak og i bakken. Fantastisk. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Kanskje ikke det mest effektive våpenet man får tak i,men det mest artige: http://www.youtube.com/watch?v=ph4QnbLSuhU Bensinkanna i POSTAL 2.Helt på trynet psykovåpen...flirer enda av dette selv om det årevis siden jeg spilte dette.Husker jeg så en demo av dette spillet rett før det kom ut hvor bensinkanna brukes mot en parade av elefanter og det tok helt av..verdens mest upolitisk korrekte spill,kanskje derfor det er så artig også,fordi utviklerne tar opp tema som ingen andre tør! Gutta som står bak spillet virker minst like gale som spillet selv...men men det er fortsatt bare et spill. Det er bensinkanna,og HABIB the shopkeeper som er noe av det mest sinnsyke i spillet. Endret 12. februar 2011 av Centurion Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Veldig mange artige våpen å velge mellom men den ene jeg alltid vil huske, selv om den ikke er den mest innovative, er railgun fra Red Faction 1. Det å kunne skyte gjennom vegger var kult men det var lyden den ga fra seg som gjorde den så tilfredsstillende å bruke. Den hadde den "oomphen" som jeg skulle ønsket andre spill våpen har. Andre våpen som ligger på samme nivå er vel tool gun fra garrys mod og nano rifla fra red faction guerilla. Edit: Centurion minte meg om Postal, så jeg må neste ta med maskingevær som skyter katter, bokstavelig talt. Mang en gang har jeg funnet meg selv fyre av hundrevis av katter opp i himmelen for så å sitte og le manisk når de kommer regnende ned. http://www.youtube.com/watch?v=EVyGyFN65Tk Endret 12. februar 2011 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå