TDZGamer Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er i turn 323 i et multiplayer spill med en kamerat. Jeg spiller Washington. For litt siden brukte jeg Bagdad som et treningsprosjekt for mine styrker. Fikk masse XP på mitt mech inf og flyvåpen som gjorde at resten av Arabia falt relativt enkelt. Jeg skal akkurat gå til krig mot Egypterne da jeg får nyheten om at Mobarak går av. Sid Meyer's Civilization ruler Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Gidder du starte på nytt og gjøre Norge til en supernasjon med meg som president? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Gidder du starte på nytt og gjøre Norge til en supernasjon med meg som president? Grekerne tok innersvingen på oss alle og vant plutselig på poeng ... dritt, får ikke lov å klikke one more turn i multiplayer hehe. Må huske å fjerne alle de "dumme" victory conditions i multiplayer Desverre kan man ikke spille Norge i Civ5. Oslo er riktignok en bystat men den kan aldri erobre andre byer. Fortivl ikke det kommer helt sikkert en viking ekspansjon en gang, om ikke noen fans lager det gratis da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det går vel å lage en custom nasjon? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Sikkert, men jeg har ikke satt meg inn i mod systemet. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg er i turn 323 i et multiplayer spill med en kamerat. Jeg spiller Washington. For litt siden brukte jeg Bagdad som et treningsprosjekt for mine styrker. Fikk masse XP på mitt mech inf og flyvåpen som gjorde at resten av Arabia falt relativt enkelt. Jeg skal akkurat gå til krig mot Egypterne da jeg får nyheten om at Mobarak går av. Sid Meyer's Civilization ruler Vel,hehe ikke værst! Jeg begynte en omgang med Earth Huge(mod:true start loc)som Japan FØR det ble fuktig der borte. Nå har kampanjen gått såpass bra at jeg ruler i hele Asia og nesten hele Europa i år 1923 ekr. I dag utviklet jeg fission,noe som tilater at jeg bygger...atomkraftverk. Fikk liksom litt lite lyst til å bygge akkurat DET. Endret 18. mars 2011 av Centurion Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Er av og til litt rart å spille Civ når det foregår så mye i verden Lenke til kommentar
Long Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Skal bare si ifra at elkjop.no for tida selger spillet for 99 kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Skal bare si ifra at elkjop.no for tida selger spillet for 99 kr. oioi, tror jeg må kjøpe nå da rettet en skriveleif Endret 19. mars 2011 av Slettet-XIQJlAy2KQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå