HWE Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 se topic Vil det gi mye dårligere ytelse enn m 166mhz ram ? Og tilsvarende vedr skjermkort, 8xAGP skjermkort på hovedkort med 4xAGP. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 RAM må kunne kjøres på hastighet som er større eller lik CPU FSB. Altså er svaret på topic nei. Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Om du får RAMen gjenkjent av maskinen, så skulle man klare å klokke ned alt for å møte spesifikasjonene til RAMen.. Men dette er jo helt sprøtt å gjøre. Tenker du på feks en barton CPU og PC2100 DDR RAM? Ikke bry deg med problemet.. RAM er ikke dyrt uansett. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Takker for svar. Ante meg det ville bli problemer. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har du alt liggende? Hvorfor ikke bare sette det sammen og prøve.. Husk å poste resultatet her ;-) Som jeg ser fra signaturen din så kan du muligens prøve med en 266MHz FSB CPU da. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Har du alt liggende? Hvorfor ikke bare sette det sammen og prøve.. Husk å poste resultatet her ;-) Som jeg ser fra signaturen din så kan du muligens prøve med en 266MHz FSB CPU da. Har ikke alt liggende nei. Måtte bare vite om jeg var nødt å kjøpe ny ram hvis jeg går for en Barton m 333 fsb. Ja, kan kjøre 266 mhz fsb. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 På de fleste hovedkort kan du sette RAM'en til 133 selv om prosessoren har 166MHz bus. Men ytelsen vil jo gå litt ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå