Gwar Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hei er ny på forumet og trenger råd. jeg har en veldig varm maskin.... Tyan Tiger MPX (S2466N-4M) Dual AMD 2s tk. AMD Athlon MP2000+ 1,67GHz 4 ekstra vifter på Chieftec BigTower Problemet er med TYAN SYSTEM MONITOR (TSM) Ver 2.13 viser det seg at cpuene holder 66 -69 grader C og noe som kalles vrm 2 (tror det er noe med viftene å gjøre) holder 89 grader C. Bruker de viftene til amd som følger med cpuene + kjølepaste Kan jeg stole på tyan system monitor (den kjenner igjen hovedkortet mitt) ? Er det andre ting jeg kan gjøre ? Som resten på dette forumet er jeg også avhengig av datamaskinen. Den har begynt å restarte seg avog til og bluescreen of death viser seg oftere og oftere. (den siste uken) alle svar mottas med takk gwar Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 kan vel hende at det programmet viser feil. Ikke vet jeg, men jeg ville anta det. Høres urimelig ut at det var så dristig varme i kabinettet! Lenke til kommentar
Gwar Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 hei jeg har nettopp rensket maskinen for støy og annet . når jeg nu starter maskinen virker alt som vanlig , ser menubaren, hører winmusikk og så forsvinner skjermbilde . det som er merkelig er at jeg kan få opp programmer via taskmanager og kjøre dem (utenom explorer) ? har noen ideer på hva som er galt og hva som gjøres (har noen veldig viktig filer på maskinen) hjelp cpu og vrm er blitt kjøligere 45 grader C. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Høres nesten ut som Windows- krøll. Har du provd å starte en ny explorer? Var plaget med noe lignende for et års tid siden, hvor Start- menyen bare forsvant. Fikk den frem igjen ved å starte explorer fra taskmanageren. Hrmf..det greieste for å fixe mitt problem var ihvertfall en reinst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå