HelloKjersti Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Regissøren av Uncharted-filmen har sitt eget syn på spillene. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er i utgangspunktet skeptisk til film basert på spill. Men vi får se når det kommer så langt at den er ute på Blu-ray. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er det bare jeg som ikke ser noen som helst sammenheng mellom det svært så Indy- og Tomb Raider-inspirerte Uncharted og mafiaserien Sopranos? Hva blir det neste? Et Duke Nukem familiedrama? Hotell StarCraft? Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg forutser at filmen blir bedriten. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dette er den tradisjonelle fella som filmatisering av spill ender opp i. Filmen gis til en regissør som ikke tar mediet seriøst og føler han taper artistisk integritet hvis han ikke kan gi historien sin egen "touch". Resultatet er at spillfilmene nesten aldri har noen særlig relasjon til kilden. Denne filmen kommer til å bli forhatt av Uncharted-fans. Det må være frustrerende for Naughty Dog å ha solgt filmrettighetene når de ser at de blir behandlet på denne måten. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er fullstendig nødvendig for en god filmatisering av spill at spillets forfattere deltar aktivt i å skrive filmens historie. Når Bioware vil delta i å skrive scenarioen til filmen om Mass Effect, hvorfor gjør ikke flere det? Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes denne kommentaren til filmprosjektet er spot on http://www.youtube.com/watch?v=5-rEJYnHoKU Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er så enig MINIZTER, Nathan Fillon passer perfekt til rollen. HELT PERFEKT. Pokkers Hollywood, som skal ødelegge alt kjært. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Regissøren av Uncharted-filmen har sitt eget syn på spillene. Les hele saken Bare denne setningen gjør meg veldig skeptisk til filmen, og ikke minst castingen av bitte lille Wahlberg som Drake Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Synes jeg leste en sak om at dette _ikke_ kom til å skje? At historien ble forandret, vekk fra familiedriten og til noe som var mer tilpasset Uncharted-universet og historien. Jeg må finne kilden. Edit: Uheldigvis rapporterer artikkelen den nyeste informasjonen. Too bad at de velger å ta filmen i en slik retning. Endret 10. februar 2011 av peasandpeace Lenke til kommentar
n0s Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jaja, da kan den filmen skrotes. Hva i helvete er amerikanernes besettelse med familie-piss? Er det virkelig så for jævlig vanskelig å lage en historie uten å dra inn mødre, fedre og søsken??? Forbanna tullinger. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Indy hadde jo kone og barn i Indy 4, og det er jo den beste filmen i serien. Eller... nei, vent. Tenkte på Last Crusade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå