V. Haugen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ny løsning gjør det dobbelt så kjapt å lade mobiltelefonen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "Det er ikke lenger uvanlig å måtte lade mobilen et par ganger om dagen" ?? Høres ikke bra ut! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg lader min Nokia E71 ca 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Et par ganger om dagen?? Da er du meget heftig på mobilbruken. Eg bruker min ganske masse, men lader kvar 2-3 dag. Ipaden lader eg kansje en gang i veka. Og da både surfer og ser eg film i store mengder. Trur kansje det er noke feil på produkta dine. Ellers så har du kansje en HTC Desire HD? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Aaa eple fan gutter her ser jeg. Spiller INGEN rolle hvilken enhet man har. Om det er Desire HD, eller iPhone. Jeg har DHD og har selv hatt 2 iPhones. De bruker ALLE mye strøm når skjermen er på og de brukes aktivt. Sånn er det bare. Skal man ha en telefon som varer lenge uten lading må man ha en enklere telefon. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Aaa Andoir fan gutter her ser jeg. Spiller INGEN rolle hvilken enhet man har. Om det er Desire HD, eller iPhone. Jeg har Drittmobilen fra 1911 og har selv hatt 2 HTC Desire. De bruker ALLE mye strøm når skjermen er på og de brukes aktivt. Sånn er det bare. Skal man ha en telefon som varer lenge uten lading må man ha en enklere telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg