mcgroven Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spillet var rett og slett ikke bra nok, mener Activision. Les hele saken Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Synd for utviklerene, har ikke medfølelse til Activision Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ser ikke problemet med å utgi det hvis det kun var 1,5 måned før utgivelse. Da er jo spillprosjektet kun et tap-prosjekt. De kunne nok tjent inn en god del på en eventuell utgivelse... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ser ikke problemet med å utgi det hvis det kun var 1,5 måned før utgivelse. Da er jo spillprosjektet kun et tap-prosjekt. De kunne nok tjent inn en god del på en eventuell utgivelse... De ønsker vel å ha et rykte som ikke innvolverer å gi ut dårlige spill? AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 De ønsker vel å ha et rykte som ikke innvolverer å gi ut dårlige spill? AtW Activision har ikke akkurat demonstrert verken vilje eller evne til å bevare noe slags rykte, hittil. Tvert om, de lar stadig Bobby Kotick gå på tryne i mediesalaten. Dette handler nok mer om at spillet heter True Crime, og dermed ikke har verken Call, Duty, Modern eller Warfare i tittelen. Alle IP-er og franchiser som hører til under Activision og ikke er CoD eller <Instrument> Hero blir kastet på sjøen over en lav sko, og de titlene som faktisk slippes, vies verken oppmerksomhet eller markedsføringskroner. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 De forrige true crime-spillene holdt jo ikke akkurat så høy kvalitet de heller, men det hindret ikke activision i å gi dem ut den gang... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er sikker på at Kotick og kompani er fornøyde med avgjørelsen, men for min del forsvant nettopp det siste fnugget av håp jeg hadde for Activision. Takk, men nei takk Kotick. Jeg tror jeg står over Call of Duty, NASCAR og Transformers... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har alltid likt ideén bak True Crime, men spillene er ikke voldsomt gode, spesielt ikke det siste. Som det ble nevnt; synd for utviklerne, men har ingen medfølelse for Activision. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dette var synd, hadde virkelig gledet meg til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå