mobilen.no Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Her er?billigmobilen?som ypper med verstingene. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Se der en iPhone erstatning laget i samme land som iPhone;b om noen år er sikkert huawei like anerkjent som htc.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "Tastaturet mangler egne taster for Ø og Å (skal komme i oppdatering). T9-tastaturet støtter ikke norsk ordbok eller norske tegn" Er det noen Norske Android telefoner som støtter dette? 1 min på Android Marked og du har degge deler. Unødvendig å trekke for dette. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Veier 135g, henger seg opp, dålig videospiller. Hvorfor i allverden fikk denne terningkast 6 ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ok. Blåkopi av HTC sin 3 år "gamle" HD... Og da mener jeg BLÅKOPI. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 135gr er jo ingenting.. min desire hd veier vel ca 167gr.. vekten plager meg ikke.. telefonen kjennes bare mer solid ut.. de andre feilene som nevnes her blir nok rettet med software.. mange telefoner blir ikke engang oppdatert før de testes.. tror prosessoren i denne er samme som i desire z.. den skal ikke være noe treg eller hakkete når software er i orden.. helt sikkert en knall telefon for de som ønsker seg en rimelig telefon.. nesten alle nye telefoner har små feil i software når de er helt nye.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har denne fm radio? finner ikke det på min... men ellers en fantastisk bra telefon Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 ja, den har fm radio, og norsk tastatur kan lastes ned gratis på android marked. men hvorfår er min musikkavspiller anderledes en den som er vist på denne testen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hva heter fm radio programmet. klarer ikke å finne noen fm radio på den jeg altså... finner heller ingen app som kan brukes. bare streaming radio løsninger... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Burde jeg kjøpe denne, eller HTC Wildfire? Titan er en sinnsykt bra mobil, ihvertfall i forhold til prisen. Men vil fortsatt ikke gå glipp av HTC Sense. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 "Burde jeg kjøpe denne, eller HTC Wildfire? Titan er en sinnsykt bra mobil, ihvertfall i forhold til prisen. Men vil fortsatt ikke gå glipp av HTC Sense." Vær obs på at Wildfire ikke har egen GPU, så du kan bare glemme å spille krevende spill. Huawei U8800 har samme CPU og GPU som HTC Desire Z. Dvs. at den er raskere enn gamle Desire selv om den bare 200 MHz mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg