splitker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg skrev et innlegg før om at harddisken min ikke ble funnet av biosen min etter at jeg oppgraderte maskinen. den ble da funnet med det første, men etter at jeg hadde innstallert driverene til de nye komponentene(msi 648 max series,geforce fx 5200) så stod det at jeg måtte restarte maskinen. Etter det kom en melding opp om at det manglet en fil windowsroot32 bl.a.bla og prøvde å fikse det. Og naturligvis med min uflaks stod det på nytt at harddisken min ikke var fat,fat32 men ntfs og måtte partisjonere og formatere. så etter at jeg gjorde det fant ikke biosen min harddisken. Så sa en kamerat av meg om å dra ut strømkabelen til harddisken og sette den på igjen,mens MASKINEN STOD PÅ. maskinen gikk av og fikk ikke startet den når jeg skrudde den på. men da jeg tok ut strømkabelen og satte den på igjen startet den. men nå er det slik at av og til finner den harddisken og av og til ikke og det går da heller ikke an å installere windows heller når det er slik,og det går heller ikke an å boote fra den. noen som vet om det går an å redde harddisken min,på en eller annen måte? Takker veldig for svar. Har forresten en 40gb samsung om det var til noe nytte. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tja, du kan sende den tilbake dit hvor du kjøpte den, hvis den ikke er ALT for gammel. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 En kompis av meg har akkurat samme problemet... Utrolig kjedeligt Vet ikke en løsning... Lenke til kommentar
splitker Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 betyr dette at den er kortsluttet? Et problem til er at jeg kjøpte den i utlandet :oops: Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 betyr dette at den er kortsluttet?Et problem til er at jeg kjøpte den i utlandet :oops: Kompisen min sin er ikke ødelagt den virker som regel men sånn 1 av 10 ganger så finner han den ikke... Han sa noe til meg om at han måtte avslutte mange programmer i windows når han skrudde av pc`en men så er ikke jeg sikker på om du kommer inn i windows Lenke til kommentar
splitker Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 nei det er det som er problemet, jeg formaterte jo an og partisjonerte etter det finner`n ikke, jeg gjorde dette fordi det var den eneste muligheten tror nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå