mobilen.no Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tynnere, raskere og med kamera på fronten. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Meh. oppløsninga var det som fikk meg til å vente med å kjøpe den nåværende ipaden. Kan ikke sitte og se på en sweet mobilskjerm og så snu seg og trykke rundt på svære pixler. Håper ikke dette ryktet stemmer.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 SÅ hvis jeg kjøpte ipad generasjon 1 for en måned siden var jeg en rimelig stor idiot Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei for iPad 3 kommer etterpå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jævlær. Ipaden er forresten ålreit den altså. Lenke til kommentar
Dottenstestbruker Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 SÅ hvis jeg kjøpte ipad generasjon 1 for en måned siden var jeg en rimelig stor idiot Det vil alltids komme noe nytt. Det du, i mine øyne, kanskje bør ergre deg over er at du har gått for en lukket løsning fremfor det åpne alternativet. Med Ipad er det til syvende og sist opp til Apple hva du får lov til å installere, det er altså ikke som en PC. Som jo vi også ser, hvor applikasjoner er blitt nektet av moralske, politiske og profitt-hensyn. Da er det litt enklere med eksempelvis en android-løsning hvor man slipper moralpolitiet. Men er ikke slik viktig for deg, er Ipad en fin sak. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Overraskande (les: kjedeleg) lite nytt viss kamera, cpu og gpu er alt som er nytt. Håpar dei har ein del nye ting å vise til i OSet som vil vere "ekslusive" til iPad 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg