Odesseiron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kultserien kan gjenoppstå om utviklerne får viljen sin. Les hele saken Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja!! Jeg vil ha. Etter endelig å ha påbegynt Battlestar Galactica, har interessen min for denne type spill økt. Jeg spilte Freespace 1 & 2, og syntes det var utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har mange "wow!" minner fra Freespace spillene. Ikke minst slutten på 2'ern. Men han har nok et poeng når han stiller spørsmål angående hvor populær spill i denne sjangeren kan bli. Hadde uansett vært knall med Freespace 3! Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Både Freelancer, X-Wing og Freespace har reservert plass på min HDD. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Liker freespace veldig godt og kjøpte toeren på GoG så jeg kunne teste alle modsene. Dobbel dose nostalgi da jeg prøvde Babylon 5 modden. Må likevel si meg enig i at jeg vanskelig kan se for meg at en eventuell oppfølger kan bli noen komersiell suksess Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kjøper det gjerne hvis det skulle komme. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease Lenke til kommentar
lul Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hmm. Fikk lyst til å kjøpe Freespace 2 på GOG nå... Kjøpt :rolleyes: Endret 9. februar 2011 av lul Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Det var egentlig alt jeg hadde å si om den saken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå