Gå til innhold

Klokket i hjel TwinMOS

Anbefalte innlegg

Jeg fikk masse merkelige blue-screens for litt siden, og tenkte at det var merkelig for jeg hadde jo nettopp formatert & reinstallert - måtte være noe bøggy program. Fant ikke ut noe ved feilsøk, så jeg reinstallerte på nytt. Men under installasjon kommer det fader meg nye blue-screens. Under "installing devices" stoppet det helt opp og kom ikke lenger. Så jeg plukket ut det jeg ikke måtte ha i PC'n og kjørte et minne testings program - Gold Memory. Det kom opp med failure under test, og ble ikke ferdig i løpet av 2,5 timer, så da avbrøt jeg testen. Er det slik at det skal ta så jæ*la lang tid? Og er det sikkert at minne mitt er gåent? Har to minne moduler, det kan jo i hvert fall være at det ene er ok, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var noe av det merkelige, for jeg har kjørt PCen klokket vanlig en god stund nå før jeg fikk problemene...

Du svarer kun på klokke-spørsmålet, ikke hva som skjer om du tester 1 og 1 minnebrikke - evt. veksle mellom minneslotene.

.

Lenke til kommentar
Det er fordet jeg sitter på jobben nå... Får sjekket det i kveld... Skal gi beskjed i morgen.

Aner du noe om hvorfor det kan ha kommet feil på minne lenge etter jeg har satt tilbake til normale settings igjen?

Hvis du kommer frem til at brikkene har fått noen

slags skade og du bestemmer deg for å kjøpe noen

nye, så skal jeg selge to stk 256MM PC3200 TwinMOS

med Winbond chips og kjøleribber på. De har kun blitt

kjørt på DDR400 da mitt hovedkort ikke klarte det

jeg ville med disse brikkene.

Lenke til kommentar

Hvor i landet har du brikkene da? Må tygge litt på det, men er fristende.

Det var bare den ene brikken min som var ødelagt, den med samsung chips på var fin! Men nå har jeg bare 256 MB... Må ha mer...

Hva var det du skulle med brikkene forresten? Og hva er CAS settings på dem?

Lenke til kommentar
Hvor i landet har du brikkene da? Må tygge litt på det, men er fristende.

Det var bare den ene brikken min som var ødelagt, den med samsung chips på var fin! Men nå har jeg bare 256 MB... Må ha mer...

Hva var det du skulle med brikkene forresten? Og hva er CAS settings på dem?

Hvis du ser under avataren min så står det "Kristiansand".

Det burde vært nok informasjon. ;)

Du kan kjøre brikkene på CAS 2 på DDR400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...