mcgroven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 People Can Fly og Epic leverer noe av de sprøeste og mest underholdende vi har spilt. Les hele saken Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg syntes demoen var awesome... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror det blir et kjøp, her. Demoen var morsom (selv om den var altfor kort, men den kan jo nytes flere ganger - på flere forskjellige måter!) og var en fornøyelig vri fra Battlefield, Call of Duty og Halo. Det må også sies at når Epic er med, så kan Unreal Engine 3 se vannvittig pen ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg gleder meg helt enormt. Har alt lagt inn forhåndsbestilling (Xbox 360-versjonen kommer med Gears of War 3-beta), og ser virkelig frem til 24. februar! Demoen i seg selv har 5 minutter ren spilletid, og den er allikevel fullstendig herlig. Hvordan hele spillet skal bli kan jeg bare gjette meg til med et glis om munnen, Forøvrig liker jeg veldig godt at Chmielarz evner å se på produktet sitt litt nøytralt og avstår fra å lire fra seg fraser best egnet i bullshit-bingo på spørsmål om hvor nytt spillet er å spille online. Hyggelig å se utviklere som klarer å være rimelig edru angående eget produkt. Det er ikke så mange av dem. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Etter å ha testet demoen er dette et klart kjøp. Herlig med noe nytt og underholdene i fps-sjangeren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spillet ser morsomt ut, så det er ikke umulig at jeg kjøper dette. Men en demo hadde vært snilt, ikke bare Duty Calls (som i og for seg var ganske gøy). Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det er vel en demo ute, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke til pc, så vidt jeg vet. (jeg burde vel kanskje ha spesifisert.) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Får vel teste demoen til 360 da, selvom jeg hadde fortrukket dette på PC hvis det skulle være interessant! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg testet demoen på Xbox, men jeg er likevel overbevist om at PC-versjonen blir overlegen rent styringsmessig. Jeg kan selvsagt ta feil, men det er PC jeg kommer til å kjøpe det til uansett. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Til å begynne med var jeg litt skeptisk til dette spillet, men desto mer jeg ser og hører om det, desto mer interessert blir jeg. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå er jeg nesten 100% sikker på at jeg skal ha Bulletstorm. PC versjonen lett siden jeg har så utrolig mye mer kontroll på PC enn på 360. Får litt bedre kontroll på å pine fiendene mine Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Demoen ga meg sterke fjortisvibber. Sikkert gøy for unga... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vi får se, FPS-sjangeren kunne kanskje trengt litt revitalisering. Tror ikke jeg har spillt en skikkelig god fps siden MW4. (dvs som har kommet ut etter MW4) AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Uhm. Mulig jeg er sløv, men hva er MW4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå