KTL_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 For all del ikke gjør dette hjemme! Les hele saken Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvordan sammenligner du dette med Pure? Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hmm, folk virker å være veldig splittet i synet på dette spillet. Får alt fra 3/10 til 8/10 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Folk som ikke like arcade racers 3/10, folk som liker arcade racers 8/10. Var det så vanskelig? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg liker forsåvidt arkaderacere, tror jeg. Men dette syntes jeg var skikkelig søppel! Uendelig med usynlige kanter og bedriten langstrakt grafikk som skulle øke fartsfølelsen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Blir et kjøp for min del da jeg synes det virker kult. Men tror jeg drøyer til det har blitt billigere. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke prøvd dette, mne jeg har prøvd Pure, og dette hvirker veldig likt, i og med at det er ATV'er some gjøre usansynelige triks på meg a hopp. det er liksom Pure da :/ Lenke til kommentar
KTL_InnleggNO Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Coffey: Kort sagt legger mer Pure vekt på triksing, mens Nail'd legger lite vekt på triksing og mer vekt på å komme seg fortest mulig fram. Hvis du liker urealistisk grisekjøring velger du Nail'd, og hvis du vil ha mer realistisk "kjøring med stil", velger du Pure. Det store spennet i vurderinger fra forskjellige anmeldere viser vel også at dette i høyeste grad er en smakssak Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvordan vil du sammenlikne dette spillet med f.eks. Excite Truck, SSX eller Tony Hawk's Downhill Jam? Er det på høyden? Merker jeg er litt skeptisk til det simpelthen fordi Techland, har ikke vært endeløst imponert over dem tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå