mcgroven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 2K Games skifter utvikler, men lover at spillet blir brutalt kult. Les hele saken Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Artig! Likte godt det første spillet. Darkness hadde den råeste stemmen noensinne, og oppfølgeren kommer ikke til å bli det samme uten. Synd vi ikke kan få bekreftet akkurat den lille detaljen, men pytt, pytt. Likte også godt Dark Sector og hadde ikke sagt nei takk til en oppfølger der og. ^.^v Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg anser Starbreeze for å være noe mer talentfulle enn Digital Extremes. På den annen side, når fyren som skapte serien sier det er "brutalt kult", så lover det jo godt. Jeg likte iallefall The Darkness, selv om det hadde noen svakheter. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Koste meg med det første spillet, så gleder meg til nr2 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, jeg har delte meninger om det første the darkness spillet, som i og for seg selv var ganske greit, men følgte ikke historien eller bakgrunns historien til tegneserien veldig. Og hvis Dakr Sector er noe å gå etter så blir jeg meget skeptisk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Veldig surt at ikke starbreeze lager toeren også. De kara vet å lage gode spill. Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Veldig surt at ikke starbreeze lager toeren også. De kara vet å lage gode spill. Enig. Jeg blir alltid skeptisk når spillserier bytter utviklere. Da får jo spillet en helt annen stemning og atmosfære, og det var nettopp den spesielle stemingen som løftet det første spillet over middelmådighet. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjøpte eneren ca 2 år etter at det kom ut, var et "tidsfordriv spill" mens jeg ventet på noe bedre... Jeg ble derimot veldig positivt overrasket over spillet og koste meg masse med det... Noen ganger får spill et løft når man bytter studio, jeg håper detter en en av disse gangene.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) The Darkness var det første spillet jeg så bel spilt og spilte selv på Xbox 360 hos en kamerat, og det var også blant de første spillene jeg kjøpte selv. Liker det utrolig godt, stemningen er uovertruffen og historien er god. "Freeroamingen" er også god, selv om den ikke akkurat er kjempespennende eller stor. Det er i hvert fall interessant å kunne gå rundt uten å føle seg så innestengt som man gjerne gjør i andre førstepersonsskyttere. At Mike Patton virkelig leverte varene som The Darkness var heller ingen bakdel, noen som vet om han vil gjøre denne rollen igjen? Syns det er synd Starbreeze ikke utvikler dette også, de har vist at de er gode på lisenser, men jeg gråter meg ikke søvn på grunn av et bytte. Inntil det motsatte er bevist er The Darkness 2 fortsatt meget aktuelt for meg! Her er forøvrig en screenshot fra Giantbomb.com I disse Bulletstorm-dager er forøvrig "brutalt kult" et ord jeg ville vært forsiktig med å stemple varene mine med. Fallhøyden synes stor. Endret 8. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Spill i The Darkness-universet burde ha potensialet til å være "brutalt kult", men kanskje ikke på samme måte som Bulletstorm. Det at det ikke er en spilldesigner som skryter av sitt eget spill synes jeg er et godt tegn - på den annen side, vi vet jo ikke om spillerfaringen til vedkommende som siteres begrenser seg til Pac-man. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Inntil det motsatte er bevist er The Darkness 2 fortsatt meget aktuelt for meg! Så til de grader. Det første spillet er fremdeles noe av det kuleste jeg har spilt av nyere skytespill. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Heftig spilte aldrig enern, men etter og ha sett flere gameplay, så syntes jeg det hvirket kult, kjøpe The Darkness 1 og 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg gleder meg veldig. The Darkness var veldig bra. Litt dumt at det ikke er de samme folkene som laget det som skal lage toeren, men tror det er i gode hender uansett. Synes Dark Sector var veldig bra også. Endret 9. februar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå