mcgroven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi følger med på hva som kommer, slik at du bare kan glede deg. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så bare 15. og tenkte: 15. mars? :o Shogun 2!! Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor er ikke Deus Ex oppført på 25. Februar? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Antar dere skriver om den fordi den ikke blir brukt altfor mye Synes den er veldig praktisk, men har til tider vært ganske treig på oppdateringer. Også, det kan av og til være ganske irriterende å scrolle gjennom de store kvartal delene som stort sett bare inneholder shovelware. Men ellers så må jeg si det er den beste (og i tillegg også mest relevante) slippdato-oversikten jeg har sett =) Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor er ikke Deus Ex oppført på 25. Februar? Fordi spillet ikke kommer ut den 25. februar, rett og slett. Det ble utsatt i desember, og vi har ikke fått noen ny dato ennå så vidt jeg vet. Kommer trolig til høsten. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Antar dere skriver om den fordi den ikke blir brukt altfor mye Synes den er veldig praktisk, men har til tider vært ganske treig på oppdateringer. Også, det kan av og til være ganske irriterende å scrolle gjennom de store kvartal delene som stort sett bare inneholder shovelware. Men ellers så må jeg si det er den beste (og i tillegg også mest relevante) slippdato-oversikten jeg har sett =) Vel, den er faktisk veldig bra besøkt. I går var det den mest besøkte "saken" på siden, også før vi la ut denne artikkelen. Men, vi vil at enda flere skal få øynene opp for Spillkalenderen. Jeg er enig i at noe av designet ikke er helt der det bør være, og burde vært rettet opp i for lengst. Da blant annet disse kvartalsspillene, som vi må finne en annen løsning på. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå