forbjok Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vurderer å skaffe meg SteelSeries Siberia V2 gaming headsett, etter å ha sett mange som anbefaler dette, men ser at det er to varianter ute å går, en med klassisk minijack-tilkobling og en med USB-tilkobling (innebygget lydkort antar jeg). Er det noen som vet hva som er best? Evt. om det er noen spesielle fordeler/bakdeler med den ene eller den andre? Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Viss du ikke har noe problemer med å bruke USB, anbefaller jeg dette. USB gir mye bedre lyd, jeg har prøvd SteelSeries 5H v2 med og uten USB. USB var mye bedre for meg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan man kjøpe ekstern USB lydkort? Jeg har gamle sorten med bare minijack. Skal bruke det til PS3! Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Samme spørsmål som forrige post her. Fikk denne til jul og var så dum og åpne den med en gang, for og så senere finne ut at det er to versjoner. Er det ingen mulighet for ekstern USB lydkort? Skal også brukes på PS3. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Samme spørsmål som forrige post her. Fikk denne til jul og var så dum og åpne den med en gang, for og så senere finne ut at det er to versjoner. Er det ingen mulighet for ekstern USB lydkort? Skal også brukes på PS3. Det er mulig. Teknikmagasinet.no! Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fantastisk! Har denne alle funksjonene som headsettet? Kan jeg få lyden fra tven til headsettet og samtidig bruke micen? Sorry for alle spørsmålene er bare veldig nysgjerrig og glad nå som jeg fikk vite at det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå