HelloKjersti Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Foreldregruppe har opprørte mødre i vrangstrupen. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Huff, stakkars mødre som ikke klarer å nekte sutreungen sin noe som helst... Lenke til kommentar
vElv_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det står jo at det er 18+ rating, så kjønner ikke hvorfor de klager.. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hmm, jeg spilte Doom når det kom ut i en alder av 3 og jeg har da klart meg bra. Skrik og gnål fra disse foreldrene, vel kanskje de skulle tenkt over hvor lite tid de kanskje har sammen med barna ettersom at tv og pc er barnevaktene i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sykt hvor mye som skal klages inn og saksøkes for tiden... har ikke folk bedre å farte med? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Disse "mødrene" kunne godt vært bestemødrer, noe som var poenget med reklamen, dette var mødrer til eldre barn, ikke små barn. jaja, jeg sier ikke noe annet enn "det skjer bare i USA" Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Foreldregruppe har opprørte mødre i vrangstrupen. Jeg forsøker å lese headingen om igjen og om igjen men forstår fortsatt ikke helt innholdet i denne linjen... er det jeg som er sliten, eller er det en logisk brist her? OT: Når du gir et spill 5/5 så blir det litt rart å kritisere reklamen for spillet. Det kommer klart frem aldersgrensene, og da burde problemet være løst uavhengig av hvem noen mener reklamen er rettet mot. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger. Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg. Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også... Endret 8. februar 2011 av Khogn Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De fleste 17- og 18-åringer bor vel fremdeles hjemme hos foreldrene? Lenke til kommentar
hypErsilent Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Festlig. Jeg er 27 år og synes reklamen er morsom og föler at den snakker til meg. Kan ikke folk bare slappe av? Spesielt disse hysteriske amerikanske kjernemödrene. Huff B) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger. Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg. Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også... Snart 21 år og syntes dette var en genial reklame, så ikke tro at alle er mr.serious her. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Som ALLE andre reklamer så har folk ulike meninger og oppfatninger. At denne reklamen i tillegg vekker oppsikt og får ENNÅ flere til å sjekke opp spillet er jo garantert en kalkulert bonus. "IKKE KLIKK HER" hvis du er under 18 år... tipper ganske mange av oss ville ha prøvd uansett om man er 12 år eller 48 år. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg ble sugen på spillet bare jeg hørte Bullet with butterfly wings igjen i den "vanlige" reklamen på TV jeg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger. Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg. Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også... Snart 21 år og syntes dette var en genial reklame, så ikke tro at alle er mr.serious her. Nærmer meg 33år og synes også denne reklamen er genial. Venner jeg har som er i samme alder og eldre synes også den er ganial. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Morsom reklame. Forstår egentlig ikke hvorfor noen klager. Folk må lære seg at oppdragelsen av unga ikke er alle andres oppgave. Endret 8. februar 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mest awesome traileren ever, har sagt det siden jeg så den føste gang! Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 amerikanere er å blir ................. amerikanere Lenke til kommentar
alffi Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dead Space 2 har ikke noe årsgrens her i norge Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Foreldregruppe har opprørte mødre i vrangstrupen. Jeg forsøker å lese headingen om igjen og om igjen men forstår fortsatt ikke helt innholdet i denne linjen... er det jeg som er sliten, eller er det en logisk brist her? Du har rett så vidt jeg kan se, dette er jo fullstendig vrangt i forhold til hva som egentlig menes i artikkelen. Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger. Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg. Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også... Jeg er litt enig med deg, det er lite annet enn en billig utnyttelse av prototyper. Jeg syns det er synd at ikke EA heller har valgt å reklamere for dette spillet med de kvalitetene de mener det har fremfor å bare lage noe som skaper snakkis - selv om jeg har fullforståelse siden dette sannsynligvis er en meget billig måte å skape blest om merkevaren og dermed øke inntektene uten å kjøpe reklametid på TV og -plass på nettet. Dead Space 2 har ikke noe årsgrens her i norge Jo, det står 18 på coveret. Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så hvorfor nekter de ikke bare ungene å kjøpe det da? Eller må de skylde på en reklame fordi de ikke klarer å hindre barna i å spille voldelige spill? Spilte GTA når jeg var 5 og sitter ikke i tvangstrøye nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå