mcgroven Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Western-serien skal fortsatt holde seg i vest, men nå i en moderne tidsalder. Les hele saken Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tenkte først på Read Dead setting da jeg så overskriften. Nåtid kan bli kult dersom de klarer å beholde cowboy-atmosfæren. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke vi nok moderne skytespill?! ..... Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herligt venta på dette ! Lenke til kommentar
Tyrannus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke vi nok moderne skytespill?! ..... Tenkte det samme. Det første spillet var forsåvidt ganske middelmådig, men western settingen gjorde spillet veldig friskt og underholdende. Moderne western kan være kult, men det blir liksom ikke helt det samme som støvete gammel western. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Virker som at jeg er alene om å synes det første var det beste Blir uansett kult med et nytt CoJ-spill, gleder meg. Lenke til kommentar
pappa78 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 likte spill nr 2, har ikke prøvd nr 1....tror det blir bra jeg:) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg likte det første best, faktisk.... Det andre var også nokså bra, men jeg ser ikke for meg at det blir så bra med en moderne setting i et westernspill. I det minste få det ut i ørkenen i Texas eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå