Gå til innhold

TempCheck...

vegge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-04 18:03, havegg skrev:

Har bestilt sånn en temperaturmåler fra 3dfxcool som overklokking.no testet for en stund siden. Er det noen som vet om jeg må fjerne shimsen fra cpu-en før montering? Antar at det ikke blir plass til en ledning under der...

Du må enten fjerne den eller bruke f.eks en dremmel til å kappe et spor til ledningen i den.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-04 18:54, havegg skrev:

Takker!

Får den i morgen, tror jeg. Gleder meg til å se om temperaturen stemmer.

Får hive på litt artic silver og en teip-bit så den henger fast... (hva slags teip?)

:smile:

Det følger med en liten bit tape som passer fint til dette :smile: Ellers så bruker jeg vanlig elektriker tape(isolasjonstape)

Lenke til kommentar

Jaja microplex selger sånne som ser ut akkurat som den du har på bildet, og det er med 2stk termometere til 249kr eller noe. Men siden du allerede sitter med dette så kan jeg si så mye som at det bare er å kappe til hull slik at du kan lime fast herligheten til en slik "dings" som sitter på kabinettet i bayene :smile: Håper denne enkle forklaringen hjelper deg litt på vei :smile:

Lenke til kommentar

Arg... hvorfor kjøpte jeg termometer fra 3dfxcool når jeg kunne fått dette fra microplex:

emtm2.jpg

Jeg skal jo bestille varer fra microplex uansett! Veldig arg! :evil:

Kan ellers meddele at termometeret fra 3dfxcool fungerte fint. Monterte ribba litt feil, og fikk i løpet av 3 sekund cpu-temp opp i 70 grader, men fikk kutta strømmen før det smalt. (ja litt newbie-montering)

Har i hvert fall fått bekreftet at hovekortet måler rett temperatur!

Kontakt mellom ribba og cpu betyr ALT!!!

[ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-02-07 23:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...