mcgroven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 De sinte fuglene jager stadig nye jaktmarker. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Får håpe det ikke blir som overgangen fra Worms 2D til Worms 3D da.... uten at jeg synes Angry Bird er så veldig interessant. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er jeg den eneste som gikk lei av Angry Birds etter en halvtime? Dette tar jo helt av. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er jeg den eneste som gikk lei av Angry Birds etter en halvtime? Dette tar jo helt av. Nei, det tok omtrent 15 minutter før jeg var lei av konseptet. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alikevell så har dere jo kjøpt det, og det er vel det eneste som teller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er jeg den eneste som gikk lei av Angry Birds etter en halvtime? Dette tar jo helt av. Jeg gikk på en smell rimelig fort selv, men det snudde fort og nå henger det ved meg ved enhver anledning hvor jeg ikke har noe annet å ta meg til. Faktisk et ganske spennende spill som åpner opp for mye motstand etterhvert som både brettene utvikler seg og du får fler fugler til disposisjon. At dette spillet har slått an overrasker meg ikke i det hele tatt, det er så lett at alle kan forstå det og så vanskelig at alle vil prøve bare én fugl til. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Angry Birds er kult, men Mass Effect er bedre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Som Fenriz i Darkthrone sa: "Andre kan lage kake, vi lager kneipp". De kan liksom ikke sammenlignes, og at Angry Birds er et langt mer populært spill enn Mass Effect er jo ikke rart i det hele tatt. Til tross for at jo da Mass Effect er et bedre spill om man ser på produksjonsnivået og hele den pakka. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Alikevell så har dere jo kjøpt det, og det er vel det eneste som teller? Det er gratis til android-telefoner. Men ja, jeg slenger meg på bølgen som gikk lei etter ti minutter. Sikt. Skyt. Gjenta til du sovner. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det bare meg, eller er dette egentlig det samme som 100 andre "knus-borgen" spill vi har spilt på 123spill opp gjennom årene? Betaler man for dette? assa, virkelig?! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Scorched Earth, Worms, Angry Birds... nei, det er ikke bare du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå