Batteripakke Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fikk NESTEN lyst til å bytte ut ps3 med xbox for å få dette spillet, NESTEN. not. Men de burde lage det til andre konsoller og, høres spenende ut Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Høres ut som mitt drømmespill, men det kommer selvfølgelig ikke til PC. Dette virker jo strengt tatt bare som en litt mer ADHD-vennlig utgave av alle konseptene fra Dead State. Endret 7. februar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 De kunne satt av 10,000,- hvert år for forskning mot zombier. Er absolutt ingenting i det store og det hele, men hadde hvert SÅ mer tilfredsstillende å betale skatten ja... De må invistere mer i slott!! sånne fine skotske med stor mur rundt... gjerne vollgrav Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Guns... og ammo... Man kan aldri, ALDRI ha for mye ammo. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dette høres ambisiøst ut. Kanskje litt for ambisiøst for XBLA? Zombier og spill er uansett en glimrende kombinasjon, så dette er noe jeg vil følge med på videre. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg hadde gjort om de døde våknet til liv, men planen min hadde nok involvert et lass med hermetikk og en sunn dose paranoia. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dette virker jo strengt tatt bare som en litt mer ADHD-vennlig utgave av alle konseptene fra Dead State. Jeg gleder meg selvfølgelig til Dead State, men ut i fra den lille informasjonen vi fikk så virker dette spillet mer åpent og Fallout-ish, og ikke turbasert. Uansett, dette blir et godt år for Zombie-entusiaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå