Joachim_F Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kan du overleve i en verden full av vandøde? Les hele saken Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette liker jeg... Kan hjelpe meg å forbedre "Zombieplanen" min... Hva er din Zombieplan? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min zombieplan er 4H-planen: Hagle, hytte, hermetikk og hat. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Spennende... men hva med "Dead Island", da? Er utviklingen fortsatt på gang? Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har pakket og er klar for zombie apocalypsen allerede Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lurer på om Undead Labs har lest "The Zombie Survival Guide"... Hvis dette spillet blir noe bra, så kommer jeg nok til å prøve det. Min in-game bolig skal i såtilfelle være på en forlatt øy i Stillehavet, hvor jeg kan bygge meg trehytter og badebasseng uten frykt for zombier. Synes for øvrig at staten burde sette av en viss sum penger til anti-zombie measures ved en fremtidig zombie apocalypse. Ville gjort skattepengene verdt å betale. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gleder meg vanvittig til dette siden jeg har drømt om et slikt spill i årevis, og jeg satt tilogmed å skrev ned akkurat disse ideene for omtrent 2 år siden...i think big brother is watching :o Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Synes for øvrig at staten burde sette av en viss sum penger til anti-zombie measures ved en fremtidig zombie apocalypse. Ville gjort skattepengene verdt å betale. Bedre enn å betale NRK-lisens iaf. Endret 7. februar 2011 av MultiForce Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er jo et spill med samme ide alt laget. Huske ikke navnet, men testa det ut engang. Håper dette blir bedre siden det andre var søppel. Dette er et konsept som appelerer til meg. Så holder nok øye med denne. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min in-game bolig skal i såtilfelle være på en forlatt øy i Stillehavet, hvor jeg kan bygge meg trehytter og badebasseng uten frykt for zombier. Da kan du jo like så godt spille Minecraft, eller noe slikt? Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Synes for øvrig at staten burde sette av en viss sum penger til anti-zombie measures ved en fremtidig zombie apocalypse. Ville gjort skattepengene verdt å betale. De kunne satt av 10,000,- hvert år for forskning mot zombier. Er absolutt ingenting i det store og det hele, men hadde hvert SÅ mer tilfredsstillende å betale skatten ja... Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Uansett hvor mye mer tilfredsstillende det hadde vært å betale skatt hvis det hadde gått til noe "kult" så nei, hvis det skulle skjedd en zombie apocalypse så skulle det jaggu vært en ordentlig en og ikke en hvor regjeringa kan sitte å kose seg inne på stortinget. Wasteland, zombie fort, våpen og survival er tingen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dette høres ganske så forlokkende ut, men jeg vet ikke hvor mye jeg ivrer etter å bruke penger på et spill som med tiden vil forandre seg til et MMO? Min zombieplan er 4H-planen: Hagle, hytte, hermetikk og hat. Lenke til kommentar
Mads O. Nesje Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Selv om vi kanskje har sett litt vel mange Zombiespill, så høres dette i grunn ganske festlig ut. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Zombier altså, O`RLY? Fikk akkurat sett 1.sesong av The Walking Dead, og zombier er jo artig så lenge det gjøres riktig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Høres ut som mitt drømmespill, men det kommer selvfølgelig ikke til PC. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor aldri til ps3!?!?! æ skjønna ikke koffer dette spillet ikke kommer til ps3! nesten som skal kjøpe seg xbox bare for og teste dette spillet ut=) mvh igxx Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er ikke noe stort zombie-fan, men dette ser i grunn spennende ut. Vurderer kanskje å kjøpe en 360 kun for dette! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min zombieplan er 4H-planen: Hagle, hytte, hermetikk og hat. Min 4H plan er hagle, hytte, hermetikk og Halvor. (om vi ikke greier å holde zombiene tilbake trenger jeg noen som løper tregere enn meg.) On-topic ser det greit nok ut, men jeg venter heller på Dead State. Google it. Lenke til kommentar
Xinox_InnleggNO Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 dumme xbox :/ må vel nesten sende den dumme konsollen på rep da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå