Joachim_F Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snart på tide å finne frem monokkelen? Les hele saken Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det ETT spill jeg har ventet på, så er det DETTE Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Awesome er det eneste jeg kan si. Evil Genius var et genialt spill selvom det desverre hadde noen relativt irriterende bugs. Gleder meg! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 På tross av mangler og feil, var det første Evil Genius et morsomt og interessant spill. Håper på en nummer 2! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jaaaaaaaaaaaa Evil Genius va jo konge Men litt skeptisk hvis det allerede kommer i april og ikkje blir utvikla av samme folka. Endret 7. februar 2011 av SynTerro Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I JUST JIZZED IN MAH PANTZ! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe, morsomt at denne nyheten kom nå. jeg la inn spillet for to dager siden og sitter og spiller det nå (1'eren altså). Ønsket meg en oppfølger og greier Har hatt 1'eren i årevis, men aldri kommet meg til øy nr 2, alltid mistet motet etter ei stund... Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja! Venta på denne (eventuelle) oppfølgeren lenge! Eneren er jo bare veldig morsom å spille gjennom, så mye random man kan finne på. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå