mcgroven Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er skikkelig på moten å gi eldre spill en liten ansiktsløftning. Les hele saken Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bare jeg som er litt skeptisk til når de snakker "ny motor"? Ser helst de lar være å tulle med den grafiske stilen til halo. Ellers en flott nyhet, og det skader så absolutt ikke med flerspiller Lenke til kommentar
Martin-h92 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om det blir et "nytt" Halo spill som kommer, så tror jeg ikke at jeg hadde hatt noen problemer med å kjøpe dette til Xbox 360. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så lenge det visuelle fortsatt er "Halo", og at fysikk og baner sitter som skudd, ønsker jeg en remake hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Mads O. Nesje Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Meh, det er tusenvis av eldre spill som heller fortjener å bli ansiktsløftet. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg skal ikke kritisere dette, mest fordi dette er for hardbarka Halo fans, og dere vil sikkert sette stor pris på dette... Noen kan sikkert si at det er pga "få mere penger for gamle titler"- syndromet... Men HEY, hvis Eidos og Crystal dynamics hadde gjort det samme med Legacy of Kain serien så hadde JEG kysset føttene deres! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Personlig savner jeg en oppdatert remake av Frontier Elite 2, eller eventuelt en oppfølger i samme ånd. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kanskje litt melking av Halo-konseptet, men med tanke på at Halo: Combat Evolved var det beste spillet i serien (IMO), så gjør det ikke noe ^^ Nå gjenstår det bare å se hvor mye Microsoft krever for herligheten.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jaja, sikkertfint for fansen, personlig synes jeg spillet var middelmådig da, og er vel ganske dårlig nå. AtW Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Å kalle det fanservice er neppe langt fra sannheten. Skulle gjerne sett noen (Halo)-spill som tok plass lenger borte fra kvartetten (Reach, Combat Evolved, Halo 2, Halo 3) vi kjenner i dag. ODST var et utskudd fra samme tidslinje og Halo Wars tilba et originalt blikk på en tidligere del av historien. Kom med noe helt originalt innenfor samme univers. La oss få dra til hjemmet til Covenant eller utforske hele Arken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Halo: Combat Evolved er etter min mening det beste i hele serien så en remake synes jeg er en god ide. Men litt artig at det kommer en remake da MS har uttalt tidligere at dem ikke vil bruke tid på remakes..men bra for fansen. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg ville heller hatt et nytt halo-spill enn en remake. Halo var bra da det kom, men i dag er nok desverre brettdesignet utdatert. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Altfor tidlig for en remake, spør du meg. Men det kommer nok til å selge, så da er det vel bare å sette i gang å printe penger. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 kult.. men synes stilen tapte seg i Reach.. ble om en måte for seriøst =). Lenke til kommentar
madsrn Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor gidder folk og spille Halo i det hele tatt? Det suger jo knall hardt Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor gidder folk og spille Halo i det hele tatt? Det suger jo knall hardt Dette er ditt første innlegg, og føler du bare MÅTTE lage en profil her på forumet for å si dette --> derfor syntes jeg det du sier er litt funny Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men litt artig at det kommer en remake da MS har uttalt tidligere at dem ikke vil bruke tid på remakes..men bra for fansen. [/size] Tja... MS sa vel strengt tatt at de ikke ville lage remakes dersom de ikke kunne tilby noe ekstra i remaken. Link De har aldri avkreftet eller bekreftet at det kommer en remake av Halo CE: "Right now our focus is on supporting Halo: Reach," a Microsoft spokesperson told Eurogamer this morning. "We have nothing to announce at this time." http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-01-ms-responds-to-halo-1-hd-remake-rumour Jeg håper virkelig at ryktet stemmer. Jeg har aldri spilt Halo CE, og jeg hadde slett ikke hatt noe imot å spille det med moderne grafikk og online-støtte. Lenke til kommentar
madsrn Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvorfor gidder folk og spille Halo i det hele tatt? Det suger jo knall hardt Dette er ditt første innlegg, og føler du bare MÅTTE lage en profil her på forumet for å si dette --> derfor syntes jeg det du sier er litt funny morsomt hvor skammelig feil du tar. Skjønner ikke at folk gidder og spille halo når man har så mye andre, bedre, alternativer. CoD serien f.eks som er realistisk og ikke futuristisk. Hele sjangeren, fremtids spill er ikke bassert på noe annet enn hva man tror/håper kommer til å bli fakta en gang i tida som kommer, eller som er bare irrasjonell oppdiktning. Er ikke mye interessant, og jeg prøvde og like halo pga venner og bekjente med Halo 1,2 og 3. Lite fengende spill Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 For mange er det nettopp sci-fi elementene som får dem til å kjøpe spill som f. eks Halo eller Mass Effect. Vi liker å drømme oss bort og oppleve historier som aldri hadde vært mulige i vår egen tidsalder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå