Joachim_F Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Disse spillene bør du teste. Les hele saken Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser ut som mange gode spill, men jeg anbefaler Lara Croft and the Guardian of Light på det sterkeste! det er helt fantastisk spill. Både Coop og Singleplayer er helt nyderlig. Har du ikke spillet? KJØP! er værdt penga Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) *host* cave story *host* nylanseringen på wii er verdt å sjekke ut. Endret 6. februar 2011 av Jikla Lenke til kommentar
vElv_InnleggNO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Klarte VVVVVV for et par dager siden. Ble overasket over hvor underholdende det var! Døde "bare" 813 ganger før jeg klarte spillet. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Worms Reloaded Bare alle kommentarene de har er jo en grunn til å spille det(ja, jeg har sikkert dårlig humor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå