Gå til innhold

Nye apps til Android og iPhone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er Adobe flash player til iphone:b

Den eneste applikasjonen som virkelig gjør en tlf smart:) skyfire duger ikke.. kan ikke engang spole fram og kvaliteten er søppel.. htc desire spiller av det meste på nett.. også nrk nett-tv som bruker silverlite.. hvor er alle de fine widgetene til iPhone? De brukere jeg jo hele tiden.. ser ut som Apple må begynne å kopiere fra Android for å holde seg moderne.. jeg ser jo at IOS blir mer og mer lik Android... delvis multitasking og nå lagrer Apple kjøpene dine synlig i app store... det neste blir vel widgetene og installasjon via app store på pc/mac.. snart blir iPhone en bra Android kopi:)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at merkene kopierer eller henter ny inspirasjon fra hverandre..

Da må merkene hele tiden finne på nye ting for å forbedre bruker-opplevelsen, og de må holde kvaliteten opp for å gjøre merkevaren unik... se på htc.. de kjører akkurat samme OS som ca 30-40 andre merker globalt.. men alikevel klarer de å skille seg ut så mye at de tar ca 40% av Android markedet.. htc bygger merkevarer sin mer enn andre Android produsenter som er mer opptatt å spy ut flest mulig modeller uten å støtte dem særlig med god software... alt dette kommer bare forbrukeren tilgode.. teknologisk utvikling er en kamp akkurat som evolusjonen i naturen, de svake vil dø ut til fordel for nye mer tilpassede utgaver..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...