Phido78 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BEbPi89HZ0I&feature=player_detailpage Har blitt helt hekta på spillet League Of Legends og anbefaler alle å prøve dette gratis RTS-spillet. For de av dere som ikke har hørt om det før så er det kort fortalt et online RTS hvor du spiller på kart med enten 3 mot 3 eller 5 mot 5 spillere. Du kontrollerer en såkalt Champion og det er en haug av de å velge mellom, hver med sine spesialiteter og egenskaper. Hver uke så er det 8 champions som er gratis å spille med og etter hver runde så tjener spillerne "influence"-poeng som kan brukes til blant annet å låse opp champions til odel og eie. Selv om spillet i seg selv kanskje ser noe simpelt ut så har det en helt fantastisk dybde når det kommer til det å måtte benytte seg av strategi og intenst lagarbeid for å vinne. Som sagt, spillet koster ingenting å spille og selv om du kan bruke penger på diverse ting og tang så er ikke dette noe som gir noen fordeler i selve spillet annet enn kanskje sørge for at en og annen frustrert tenåringsgutt blir distrahert av en nett liten innkjøpt drakt... Noen her som spiller? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er et par her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=15322 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Er et par her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=15322 Heh, gjorde et aldri så lite søk i forumet men fant ikke noe, men muligens så er mine search-skills unworthy! Uansett så er det bare tull å ikke ha masse tråder om LoL Lenke til kommentar
Bli5s Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 LoL er så og si det eneste spillet jeg spiller nå for tiden Kan være verdt å nevne at dette er nok en remake av DotA Lenke til kommentar
gruck Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har spilt LoL i ca et år nå, å liker det fortsatt like godt, om ikke bedre ^^ for dere som ikke har testa det enda, så er det gratis, lett å lære og god underholdning. kan ganske enkelt registrere her Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Er det noen champions dere føler er over-powered og bør nerfes? Føler selv at de fleste er overkommelige men et par ganger klør jeg meg i skjegget over hvor kraftige et par av de kan bli. Hvilken champ foretrekker dere? Lenke til kommentar
Kvamme_InnleggNO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det noen champions dere føler er over-powered og bør nerfes? Føler selv at de fleste er overkommelige men et par ganger klør jeg meg i skjegget over hvor kraftige et par av de kan bli. Hvilken champ foretrekker dere? Renekton e forsatt litt OP og bør nerfes. Samme gjelder Mordekaiser, Rammus ble litt nerfed forrige patch så den e grei. Personlig liker eg Shaco, Ezreal og Twitch. Men nå går eg, min bror, en kamerat og 2 egyptere i premade, då må eg være Kylie, mens de e Rammus, Urgot/Annie, Katarina/Evelynn og WW. Brukt dette set uppet i 5 dager nå, vunnet vær match. Lenke til kommentar
Opus_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Spilt LoL siden forrige oktober (?). Det er et veldig bra spill til å være gratis men det sliter litt med serverproblemer under peaktimes, chatten diconnecter, lite fokus på EU forums og siden de slipper ny champion annenhver uke så har de litt balansering problemer. Selv Liker jeg Rammus, Shen og Dr. Mundo DotA 2 kommer ut snart med Valve på laget, det er noe jeg definitivt skal sjekke ut uten å legge vekk LoL helt. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Spilt siden fjor vinter/vår, da Mordekaiser ble sluppet. For øyeblikket kjører jeg enten Teemo, Vlad, Trynda, Shen eller Malz, og synes Shaco er kjempemorsom, men klarer dessverre ikke å spille han riktig Ellers er gode Sion-, Mundo-, Olaf- og Malz- spillere noe av det verste jeg vet, til tross for at jeg liker Malz selv Valve er jeg sterkt bias'd mot av flere grunner, bl.a. prisforskjeller på Steam for Europa/US, fanboism for PS3, og fordi jeg føler de "stjal" DoTA navnet, så med mindre det blir veldig bra vil jeg nok boikotte det <_< Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) For de av dere som ikke har hørt om det før så er det kort fortalt et online RTS hvor du spiller på kart med enten 3 mot 3 eller 5 mot 5 spillere. Vil informere om at LoL, DotA og HoN ikke er RTS spill, men de er MOBA spill (Multiplayer Online Battle Arena). Og Hon>Lol For other reasons... Endret 1. mars 2011 av Nightmare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå