latslask Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har litt problemer med lyden på pc'n, den har falt bort på høyre side. Dette skjedde etter jeg plugga ut headsetet og plugga inn høytalerne. dette har jeg prøvd: -sjekka balancen mellom høyre og venstre -restart funka ikke -instalerte ny driver, så nå er det en liten summe lyd på høyresia i tillegg, nice! jeg kan høre svak lyd på høyresia når jeg kjører konfigurasjon. setter enormt pris på det hvis noen har noen ideer. Litt info: lyden er integreti i hovedkortet, Gigabyte GA-MA790X-UD3P, Realtek ALC888 codec(driver versjon: 2,57) Lenke til kommentar
Azimov Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Det er samme problem med både headset og høytalere går jeg ut fra, det er ikke bare en rotten minijack? Endret 6. februar 2011 av TeH Lenke til kommentar
latslask Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det er samme problem med både headset og høytalere går jeg ut fra, det er ikke bare en rotten minijack? Nei testa headsetet på mobilen, det funka. Men NWM etter å ha "restore'a" systemet tilbake et par dager kom lyden plutselig tilbake igjen, så det er i orden nå. Håper bare det ikke skjer igjen:P (aner ikke hva som gjore at den kom tilbake igjen) Takk uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå