Spillredaksjonen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Her vil Gamer-redaksjonen bygge og bo. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Marius ville nok fått besøk av meg. Azeroth er uten tvil verdenen jeg helst ville levd i, og Loch Modan er regionen jeg aller helst skulle hatt et hus i. Ikke at jeg ville hatt noen rolig tilværelse, dog, jeg ville selvsagt utforsket både Quel'Thalas, Teldrassil, The Hinterlands og The Barrens så snart jeg fikk sjansen. Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg ville bodd i enten Hyrule, eller i Oblivion-verdenen. Hvis jeg måtte velge, så hadde jeg hatt et problem. Zelda er heit, og det er lite med heite damer i Oblivion. Men i Oblivion er det så 'hjemmekoselig'. Vanskelig valg. Jeg måtte skrevet hvert sted på hver sin lapp, og trekt en i blinde. Et spørsmål til dere: Det er rart å si det, men alle har vel en mening om en spillfigurs utseende. Så spørsmålet til dere er da, hvilken spillfigur syntes dere er mest sexy? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hadde tenkt å si meg enig med Froholt, helt til Stuestøl kom med sitt gode poeng om sanitærforhold. De var virkelig ikke gode i middelalderen. Samtidig er ikke Sims-verdenen særlig spennende (altfor lik virkeligheten) så jeg velger meg Anarchy Online. Der finnes det både toaletter og spenning Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Chrono Trigger for da kunne jeg sjekket ut de forskjellige tidsepokene Evt så blir det ett Zelda/Final Fantasy/Persona univers. Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Om "oblivion-universet" inkluderer Morrowind så henger jeg meg på den bølgen Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Kan ikke fatte å begripe at ingen har sagt Middle-Earth! :o Hvem ville ikke bodd i the Shire som Hobbit. Ingen bekymringer utenom hva man skal spise til neste måltid og hvor man skal ta seg en hvil...herlig! Edit: Selvom det i utgangspunktet ikke er et spill univers så liker jeg å tro at det teller Endret 5. februar 2011 av xxTJxx Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 The Elder Scrolls universet hadde ikke vært gale, heller ikke dead space sitt. Lenke til kommentar
JoeyJumpy Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Det er litt morsomt at det står: Hvem-horer-hjemme-i-marioland på nettverksadressa Endret 5. februar 2011 av Joey Jumpy Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg er enig med Tor Egil i denne saken. Star Wars universet rangjerer en million ganger over alt annet :rolleyes:. På andreplass ligger Azeroth. Kan ikke fatte å begripe at ingen har sagt Middle-Earth! :o Hvem ville ikke bodd i the Shire som Hobbit. Ingen bekymringer utenom hva man skal spise til neste måltid og hvor man skal ta seg en hvil...herlig!Edit: Selvom det i utgangspunktet ikke er et spill univers så liker jeg å tro at det teller The Shire hadde vært veldig koselig å bo i, men det er også egentlig det eneste stedet i Middle-Earth jeg ville bodd, kanskje med unntak av Bree-Land. Endret 5. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Svarte Hr Lervik et eller annet svært upassende, eller var han bare ikke med i trekningen denne gangen? Kunne tenke meg å bo i Mass Effect-universet, jeg også. Gjerne med biotics. : p Lenke til kommentar
Blake Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 For min del ville jeg enten ha vært i EVE Online universet og herjet som pirat, eller i Mass Effect universet med deilige blå asari babes. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tror egentlig jeg skal henge meg på Mass Effect jeg også, av den enkle grunn at både sanitærforhold og også mulighetene for medisinsk behandling er eksepsjonelle. Svært praktisk, den medigelen. På den annen side har vi jo de derre Reaperne da, men jeg har liksom på følelsen at det problemet løser seg selv Men faktisk. Ved nærmere ettertanke kan det hende jeg har enda mer lyst til å leve i Den Lengste Reisen. Å leve i BÅDE fremtiden OG ha en tilhørende magisk verden er jo som å få i både pose og sekk Så Den Lengste Reisen er vel best. Den Lengste Reisen... eller Pokémon. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hadde vært kult om mennesket ble en type 2 eller 3 sivilisasjon, så helt klart Mass Effect for meg! Ellers vil jeg ta Final Fantasy VII universet, det er jeg nok ikke alene om. Hadde vært kjekt med litt selskap uansett. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Svarte Hr Lervik et eller annet svært upassende, eller var han bare ikke med i trekningen denne gangen? Kunne tenke meg å bo i Mass Effect-universet, jeg også. Gjerne med biotics. : p Hadde nok gjort det om jeg kunne, men denne gangen rakk jeg det rekk og slett ikke pga. USA-tur. Jeg lover å komme tilbake med brask og bram til uka Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Starcraft II som en Marine eller scientist for Jim Raynor og bodd på Hyperion hadde ikke hørt dumt ut nei. ^^ eller bodd på en av planetene i Mass effect hadde hørt sweet ut og.... Endret 6. februar 2011 av Stekepanna Lenke til kommentar
eindude Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hadde bare vert i EvE universet jeg. der alle kan føle seg truet i alt under 0.4 ^^ Lenke til kommentar
Tom@frogner Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde nok blitt Ultima Online i Trammel..... om det er noen her som vet hva det i det hele tatt var Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mass Effect-universet høres så ustabilt ut. Tror jeg ville foretrukket noe WarCraft-greier rett og slett fordi det hadde vært umåtelig fett å kaste brannbomber histen og pisten. Og ha min egen lille drage. Og å skule på nattalver... Hvilket spill skulle redaksjonen ønske de hadde hatt ideen til å skape? Lenke til kommentar
Mag? Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror nesten jeg må henge meg på materie og si Den Lengste Reisen universet. Hvem/hva er redaksjonens favoritt spillskurk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå