Hansien Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Hardwork.nos Buildserver Velkommen til en av Norges største Minecraft server. Besøk oss gjerne på mc.hardwork.no Info: Serveren kjører gjestet system. Det vil si at folk kan besøke serveren, men kan ikke bygge før dem har skrevet en søknad her på forumet. Søknaden skal inneholde følgende: Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tror denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Statistikk: Brukere med byggestatus: 514 (5 februar)) Online siden: 28. august 2010 Rekord påloggede samtidig: 84, satt 07.februar 2011. Hardware: Intel Core i5 661 8 GB Kingston RAM 40 GB SSD, 2 x 140 GB HDD RAID-1 10/10 mbit linje Support: [email protected] Kart Google map av serveren Regler for Hardworks Buildserver Husk les reglene for serveren. Søknad: Hvordan skrive en søknad for ressurs støtte fra serveren.[/center] Mumble Info om Mumble serveren til hardwork Relaterte sider: Hardwork.nos tråd på minecraftforum Brukerguide Wiki Forum Minecraft Har du forsatt flere ting du lurer på eller treng hjelp til? Ta kontakt via Mumble eller send meg en epost på: [email protected] Gå ut, grav et hull og finn noen diamanter! Endret 7. februar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) En av våre nyere vakter, stigah, har laget en liten film jeg synes jeg måtte dele her! Endret 18. februar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Fra og med nå skal all søknad tas på forumet vårt på: www.hardwork.no Grunnen til dette er at det skal være enklere for oss å holde system, samt å slippe at tråden skal fylles opp med unødig informasjon. Vi vil prøve å oppdatere posten med bilder og annet sprell som skjer ingame! /H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg