mcgroven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Rallyspillet fra Codemasters er ikke veldig langt unna. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg gleder meg, og regner med det blir kjøpt på release. Men skulle ønske de kunne fokusert 100% på rally, da det er det som er gøy. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Uenig, rallycross er så uendelig mye gøyere enn rally, hvertfall i virkeligheten Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes Dirt 2 var bra, men savnet mulighet for 2 player split screen, håper dette kommer med her Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dette kan bli bra, så lenge de fjerner de rallycross greine. Kjedelige greier. Har spilt Colin McRae siden første og Richard Burns Rally og jeg vil ha tilbake den rally føelsen jeg hadde i de spillene. Dirt 2 var veldig bra, men fikk ikke den samme føelsen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper det blir bra, men synes Dirt 2 var en gedigen skuffelse og hele sjangeren har vært en katastrofe på dagens konsoller. Fortsatt spiller jeg WRC og Richard burns rally på min gode gamle PS2 da det ikke finnes alternativer på PS3 og 360. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Selv har jeg Dirt 2 på PC, og har kost meg glugg ihjel. Fantastisk grafikk og optimal vanskelighetsgrad for meg. Litt få biler og baner, men det er til å leve med. Gleder meg storveis til Dirt 3 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ser frem til dirt 3 ja.har kun dirt 1 til pc og hadde tenkt og kjøpe dirt 2 men når 3eren kommer snart tror jeg av jeg venter til det kommer ut. Men jeg venter forsatt på en ny rally sim ,der kan ingen rallyspill nærme seg richard burns rally forsatt. jeg gir snart opp håpet på en ny rallysim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå