Bruker-163290 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Vil helst ha 6 klasser... Men om de MÅ bruke 4, la det for guds skyld være BF2142 og ikke BC2 sin layout. Medics med LMG nei takk. Men er medic med assault rifle noe bedre? Det virker lite intuitivt å kombinere medic-rollen med AT, Engi, Spec Ops eller Recon-roller, så da har man assault og LMG å velge mellom. Enig med tidligere post, smg Som i mine øyne er et soleklart valg. For ikke å snakke om det mest realistiske. Vet ikke om du har vært i fårsen, men å drasse på ammunisjon, et maskingevær, 5-600 skudd OG sanitetsutsyr er nærmest umulig. Som santitet må man ikke drasse unødig vekt rundt omkring, derfor er Smg det beste våpenet til den klassen. Endret 10. februar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor ikke bare assault med medic utstyr slik BF2142? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Av cirka samme grunn som at medic + LMG i ettertid ikke framstår som en kjempeidé - for mye offensiv kraft kombinert med healing som også fungerer på deg selv føles litt ubalansert. Jeg har spilt medic siden BF1942, og særlig i 2142 følte jeg selv at jeg hadde en urettferdig fordel, selv om support kunne ligge bak skjoldene sine og fyre løs i det uendelige osv. Jeg skjønner tankegangen deres - supportrollene skal ikke være "kjedelige" fordi de må overlate drepingen til andre klasser - men måten de har løst det på post-BF2 har kanskje ikke vært ideell. Kan stille meg bak SMG-forslaget, men da virker det som tidligere nevnt også naturlig å legge til en klasse, slik at man fremdeles har LMG, supply, og assault med nokå attåt. Men nå er det jo bekreftet fire klasser for BF3, så da gjenstår det bare å spekulere i rollefordelingen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Assault - AR, LMG (Supply) Engineer - Smg, Hagle (Miner, repair) Sniper - Sier seg selv, skarpskyttervåpen (C4) Medic - Smg (Medpack, defrib) Dette er ihvertfall sånn jeg ønsker å se fordelingen. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Litt flere nytt: - Ingen commander - Ingen modding tools. (men en eller annen form for modding er ikke utelukket) - Ingen magnum ammo. Fin beskrivelse av div. BF3 info: http://bf3nation.com/2011/02/battlefield-3-info-roundup-what-to-expect/ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Litt flere nytt: - Ingen commander - Ingen modding tools. (men en eller annen form for modding er ikke utelukket) - Ingen magnum ammo. Fin beskrivelse av div. BF3 info: http://bf3nation.com/2011/02/battlefield-3-info-roundup-what-to-expect/ Dumt at de tar bort Commander :/ Var kanskje ikke alltid en som var seriøs som spilte Commander, og ikke alltid folk fulgte ordrene til Commanderen. Men de gangene det funket, var det veldig kult. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Med en god commander var det kult ja, men som oftest var commander enten noob, AFK eller team-killer retard med arty :rolleyes: Som regel gjorde de som her: (epic classic btw) Endret 19. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Kaare Willoch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor er det så rart om medics skal ha assault våpen?? De har da helt vanlige våpen irl. Men ellers er jeg enig i at de kunne ha litt mindre kraftige våpen iom. at det er en kjempefordel å kunne heale seg selv. Knivsystemet synes jeg fungerer helt ok i BC2, og mye bedre enn en egen "slot". Å dra frem kniven i BF2 er alt for knotete, og det er jo helt latterlig vanskelig å knive folk der! Jeg sier ER fordi jeg fortsatt spiller BF2 innimellom når jeg koser meg med noen øl på lørdagskvelden Gleder meg enormt til BF3! Større maps en BC2, prone, helt ødleggbare miljøer og 32vs32 = WIN! Håper på bra "city maps"! Favoritten i BC2 er Oasis. Hadde også vært veldig morsomt om det kom noen remakes av de mest populære BF2 kartene! Er vel ikke så usannsynlig at dette evt. kommer som tilleggskart etterhvert? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Som regel gjorde de som her: (epic classic btw) Fantastisk video Lenke til kommentar
Kaare Willoch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Denne er også fantastisk bra! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Battlefield 3 gameplay debut Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Første in-game video! http://www.youtube.com/watch?v=wi2tae2PmmU&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Two words: Holy shit! Lenke til kommentar
Kaare Willoch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Takk for at du la ut den! Lenke til kommentar
Kaare Willoch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Å si at jeg gleder meg er tidenes underdrivelse! Lenke til kommentar
Kaare Willoch Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Leste dere på slutten? Back to Karkand expansion pack!! Woooohoooo!!! Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Leste dere på slutten? Back to Karkand expansion pack!! Woooohoooo!!! DICE vet hva spillerne vil ha Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hvorfor er det så rart om medics skal ha assault våpen?? De har da helt vanlige våpen irl. Men ellers er jeg enig i at de kunne ha litt mindre kraftige våpen iom. at det er en kjempefordel å kunne heale seg selv. I norge har ihvertfall sanitet somregel Mp5. Dette fordi de primært ikke skal skyte. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Venter nå bare på å vite hva som er inkludert i BF3:LE før jeg legger inn bestillingen på den Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Noen som vet noe om når beta kommer? Hvor er det best å forhåndsbestille LE? Er det den mest eksklusive utgaven som inneholder mest stuff? Endret 23. februar 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå