Patrick1991 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Personlig synes jeg de bør gå tilbake til BF2 knife'n. Altså da at den har en egen "slot", som alle andre våpnene dine. Da blir man i allefall kvitt den teite "panic-knifinga" i nærkamp. Noe Call of Duty serien er et prakt eksempel på. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Å drepe med kniv var generelt sett litt for vanskelig på BF2. Knivkamper hadde en stygg tendens til å vare i over ti sekunder ettersom man bare bommet. BC2 er fullstendig ødelagt på det området. Autokniving som noen ganger treffer og andre ganger ikke gjør det uten noen god form for kontroll gjør hele saken bare frustrerende. Nei, Håper de går tilbake til knivingen fra 2142. Der var kniving et godt alternativ i nærkamp, og fullstendig ferdighetsbasert. En god knivekjemper slo stort sett alltid en dårligere knivekjemper, akkurat slik det skal være, og hver enkelt knivkamp tok ikke altfor lang tid slik det var i BF2. Et nærmest perfekt system. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Likte BC2, selv om det er en del bugs, så jeg har troen på dette. Håper bare de ikke viderefører våpenhåndteringen fra Vietnam/MOH (rekyl etc.), da holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Update folkens! Flere bilder: http://battlefield.gamersverse.com/articles/655/game-informer-cover-issue-including-scans/ Demonstrasjon av grafikkmotor: http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y&feature=player_embedded Endret 8. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Dette er en liste fra game informer -Aiming for CY Q4 2011 release-Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together -Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written -Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level. -Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible. -Character animations powered by ANT, what EA Sports uses. -AI characters and multiplayer characters have different animation sets -No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus -Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism -Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats -Plan on better, more immediate post release content -More unlocks than BFBC2 -Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)" -4 classes -Will talk about squads "later" -Looking into a theater mode but can't talk about it -Will have co-op -There will be a kill-cam but it can be turned off -BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2 -They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo. -Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan. -"Fuck" will be used often, so M rated for sure - There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done -Significant narrative that goes with the SP mode -More than one setting, you're not in the middle east for the whole game -PC version is lead version -Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd. -No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere? -Original story, not based on Bad Company at all. Endret 9. februar 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingenting om hvordan rollene er fordelt på de fire klassene? Jeg lurer på om vi forvente en rehash av BC2, slik BC-opplegget bare var en litt omstokket 2142-variant, eller om de prøver noe nytt. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Info om klassene skal vel dryppast litt og litt fram mot launch, for å holde hypen i gang Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingenting om hvordan rollene er fordelt på de fire klassene? Jeg lurer på om vi forvente en rehash av BC2, slik BC-opplegget bare var en litt omstokket 2142-variant, eller om de prøver noe nytt. Nope ingenting ennå, jeg håper på en system alla 2142. Likte den svært godt. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Vil helst ha 6 klasser... Men om de MÅ bruke 4, la det for guds skyld være BF2142 og ikke BC2 sin layout. Medics med LMG nei takk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 håper de chiller ned splash range på noobtube som treffer vegger, i bc2 kan du jo stå sånn midt i et rom, og så kommer det en føkkings tube inn i veggen og du er død.. greit nok at det tar veggen, men trenger ikke drepe halve huset også. og for guds skyld, la server-eierene putte på class limits, så vi kan spille på servere uten 2/3 av laget som idiotiske snipers. får meg alltid til å rage. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) håper de chiller ned splash range på noobtube som treffer vegger, i bc2 kan du jo stå sånn midt i et rom, og så kommer det en føkkings tube inn i veggen og du er død.. greit nok at det tar veggen, men trenger ikke drepe halve huset også. og for guds skyld, la server-eierene putte på class limits, så vi kan spille på servere uten 2/3 av laget som idiotiske snipers. får meg alltid til å rage. Noobtube har i det minste mindre splash enn CG, lettere å unngå og arm distance. Sørg for at AR-40mm class ikke har ammo box: Success. CG her heldigvis ikke med i BF3 btw! :D (Demize på Twitter confirmed) Endret 9. februar 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 og for guds skyld, la server-eierene putte på class limits, så vi kan spille på servere uten 2/3 av laget som idiotiske snipers. får meg alltid til å rage. Wookie herding: Assault med smoke launcher. Hvis dei ikkje kan sjå, flytter dei seg gjerne framover. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 og for guds skyld, la server-eierene putte på class limits, så vi kan spille på servere uten 2/3 av laget som idiotiske snipers. får meg alltid til å rage. Wookie herding: Assault med smoke launcher. Hvis dei ikkje kan sjå, flytter dei seg gjerne framover. Genialt B) Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så vidt jeg vet er det mulig å sette begrensninger på antall våpen som kan brukes i spill i BFBC2? F.eks. maks 3 folk som bruker GOL. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg spilte dessverre aldri BF2 noe utover å fly et fly hos naboen. (Som forøvrig gikk rett i bakken rimelig fort.) Så er rimelig spent på dette, blir nok kjøp uannsett. Jeg bare håper at squad systemet fra BC2 kommer med, ikke nødvendigvis akkurat det samme. Siden banene i BF3 kommer til å være større enn det BC2 ga oss ser jeg ikke for meg å springe helt frem til frontlinjen for og bli skutt, og så spawne helt tilbake der jeg kom fra og så springe milevis og så bli skutt igjen. BC2 sitt squad system, skrudd opp til 8-10 spillere per squad hadde vell vært bra? Likte det systemet svært godt, holdt liksom vennegjengen mer sammen på slagmarken Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 var jo samme systemet i bf2 da. bare at der kunne du kun spawne på squad leaderen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Vil helst ha 6 klasser... Men om de MÅ bruke 4, la det for guds skyld være BF2142 og ikke BC2 sin layout. Medics med LMG nei takk. Men er medic med assault rifle noe bedre? Det virker lite intuitivt å kombinere medic-rollen med AT, Engi, Spec Ops eller Recon-roller, så da har man assault og LMG å velge mellom. Nå har de prøvd å kombinere medic med begge deler, og begge gangene har det blitt litt voldsomt. Det skal godt gjøres å balansere healing med fullverdig (tidvis kanskje litt for fullverdig) angrepsevne. Litt skeptisk til om de får det til nå, men de har iallefall prøvd begge de logiske alternativene før, og burde være i stand til å ta en informert avgjørelse. Endret 10. februar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 tror medics hadde passet bra med smg'er, samme som engineers. og add en support class, med ammo og lmg. assault kunne fått noe andre greier, siden de ikke får ammo bag. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 var jo samme systemet i bf2 da. bare at der kunne du kun spawne på squad leaderen. Som sagt , ikke spilt så mye BF2 Kan leve med det systemet ja Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Er det bare jeg som savner klassesystemet i BF1942? Ganske balanserte saker. Add litt unlocks for variasjon = win Endret 10. februar 2011 av Essential Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå