alve_g96 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 18??????????????????????????? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Selvfølgelig 18, dette kommer til å bli det mest realistiske krigsspillet noensinne!!!! Gleder meg!!!1 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det mest realistiske krigsspillet kan vel kanskje diskuteres litt, men at det er en av de mest realistiske innenfor denne delen av FPS-sjangeren er nok ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Siden du tydeligvis vet så mye om spillet allerede, kan du linke noe informasjon så vi andre kan forstå også? Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Teaser er teaser. Men med et hederlig unntak av BF2142 så har hele serien vært et grensesprengende spektakulært kosmokablang som har satt lista latterlig høyt for MP-FPS' så det må være lov å ha forventninger på høyde med Galdhøpiggen og en entusiasme som får Knut Jørgen Røed Ødegård til å virke som en blek potet i forhold. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Teaser er teaser. Men med et hederlig unntak av BF2142 så har hele serien vært et grensesprengende spektakulært kosmokablang som har satt lista latterlig høyt for MP-FPS' så det må være lov å ha forventninger på høyde med Galdhøpiggen og en entusiasme som får Knut Jørgen Røed Ødegård til å virke som en blek potet i forhold. Med unntak av BF2142!? Alle spillene i BF serien er geniale, inkludert 2142. Titan gamemode er sinnsykt morsomt. Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dette blir spennende. Håper man kan høste medaljer på samme måte som i BF2. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Med unntak av BF2142!? Alle spillene i BF serien er geniale, inkludert 2142. Titan gamemode er sinnsykt morsomt. Selv om jeg er blodfan av serien så ble 2142 ingen høydare så jeg står på mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå